Pages

Tuesday

Apa Masalah Anda?

Salam to all my friends......

My lappy still not working yet....tiba2 after my b reformat my lappy....dia stuck masa nk install driver wifi...n now saya gunakan lappy my sissy....setelah bertengkar satu mlm dengan dia....urghhh....kedekut sangat perempuan tu...nasib baik la pagi ni dia cool sket...n saya pun mulut manis sikit....hi hi hi....n i think i'd found cd driver for my lappy.....hi hi hi..thank god!

Pagi ni....saya ada jenguk satu forum [bukan ehoza k...ehoza salah satu forum mmpunyai komuniti yg bersopan dan besss!]ni...erghh...mula2 tu ok je....ttbe ada la beberapa orang anak dara tua ni....saja nak spoilkan pagi saya yg indah ni....apa masalah mereka ye? Simptom2 menopous ke?? Perangai mengalahkan org muda mcm saya ni je...ha ha ha....malas sudah nak amik port pasal anak2 dara tua ni....da la xde burfff...pastu boleh tuduh2 saya ni ada affair ngn ex-burfff dia.....tolooooooooooonglah faham!!!

Photobucket

i already have a burff.....cute, sweet and smart guy....n i really love him.....huh~

Photobucket

Kalau la anak2 dara tua ni baca entry saya....confirm dia perli2 saya dalam forum tu....tp malas la saya nak layan...bukan stndard saya nak main perli2 ni....org yg suka perli2 n cakap belakang ni...bagi saya....low standard....penakut....bacul...haa...mereka ni da gelarkan kami [ saya dan kawan2 saya dalam forum tu] sbg perampas in that forum...klakar la!!

Photobucket

Bila comparekan dengan komuniti forum lain....rasanya macam beza sgt dgn cara mereka....bodoh sombong...perasan lawa....perasan yang forumer llki lain minat kat mereka....dan perasan dalam segala segi.....ha ha ha....banyak lagi benda yang saya rasa mereka ni macam badut jalanan yang suka nak tarik perhatian org dengan hidung merah dan rambut busuk mereka.....ha ha ha.....

Satu perkara yang saya ingin luahkan in this entry....saya paling xsuka bila mereka kaitkan saya, my b dengan my late ex-burff....Al-Fatihah....

Hello old lady.....! We're not married yet..so..xperlu la jika anda semua kaitkan pasal iddah or whatever yang sepatutnya ditujukan utk org yg sudah berkahwin....n for your information...ooo...old lady...jangan la kaitkan saya dengan org yang sudah pergi.....anda semua tidak ada hak untuk mmbuat perumpamaan ' kubur merah lagi dah cari pasangan lain '.....kalau sudah jodoh....nak buat macam mana lagi kan??? ataupun anda cemburu dengan saya?? umur hampir 30 thun...tapi masih tidak menemui jodoh....nasihat saya pada anda....ubah sikap supaya jadi lebih matang...and jangan terlalu mengharap pada lelaki yg xsesuai dengan anda....ukur la baju di badan sendri k....lagi satu....dari cara anda berforum ramai yang dapat agak cara anda berfikir...ramai yg sudah meluat dengan sikap anda dan kawan2...yang peliknya...kenapa kawan2 anda yg lebih cantik dari anda....tidak bersikap buruk seperti anda ye? lain sangat dengan cara anda dan kawan2 anda yg sekepala tu...da la muka buruk...perangai buruk...huh! No wonder la if anda dan kawan2 anda yg lain xbertemu jodoh.....ish2...simpatinya......

Sorry to all my friends yg baca entry kali ni....saya cuma nak luahkan rasa geram ni....sorry guys...

1 comment:

laskarchenta said...

i tau sapa dorg..
be cool, sis.....