Pages

Friday

Joe Jonas Dances to Single Ladies!!!

Salam....

Erghhh...apa2 hal pun....saya nak muntah dulu....baru lepas tengok video daripada youtube.....warghhhhh!! bak kata Cik Cayataro....what the heaven!? ha ha ha....

Korang tertanya2 kenapa saya nak termuntah??? Check this out!! LOL~!



Tidak ku sangka...Joe daripada kumpulan Jonas Brothers ini sanggup melakukan aksi2 'terkutuk' ni.....arghhh!! harap muka sahaja kacak...jambu...tapiiii...sudah menyerupai gay pula!!! ha ha ha!!!

5 comments:

cyberkids said...

arghhhhhh..sial..aku benci gay/nyah/bapok....

kebanyakan laki muka jambu2 ni gay...sebab laki sejati ni x heran nk muka jambu2..yg penting kemas dan bersih

myra said...

hi hi hi....sabar2...nnti ko mrah2 cmni...tgk2 jodoh ko ngn lki....hi hi hi...kidding yo!

Lynda said...

eeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwww!!
x spi separuh tgk dh nk muntah ok ..
ini ke joe jonas yg adik2 lynda minat tu?? eeeee please!!!

myra said...

ha ha ha....xcaya kan???

saya pun minat tgk rupa dia dlu...tp pas tgk vid ni....erghhh....xlalu sudaaa....

hua hua hua!

Anonymous said...

banyak belajar lagi yer dik,
dalam dunia ni,terlalu banyak kemungkinan nya,kadang apa yg kita tak sangka tu,terjadi.