Pages

Tuesday

Kon Ni chi Wa...!

Pemandangan di Lumut ketika matahari terbenam.

Salam sejahtera kepada kawan2 yang sudi menjengah ke blog page saya ni....

What a boring day today....Photobucket

Hari ini...terasa bahang yang panas sangat dalam rumah...huuu~ Seharian tak keluar rumah....sangatlah bosan....tapi...semalam...saya dapat rasakan kehangatan yang lebih dari hari ini....hi hi hi..haa...jangan fikir bukan2 ye....tak baik tau! hi hi hi....

Semalam...malam yang sangat indah bagi saya....thanks b for giving me such a wonderful night..... Korang mesti tertanya2 apa yang saya dapat...kan??

Hurmmm...rasa2nya...apa yang seorang perempuan inginkan dalam sesebuah perhubungan?? Jangan fikir yang kaum perempuan ini hanya mahukan perhatian daripada seorang lelaki sahaja tau....memanglah perempuan diciptakan menjadi makhluk yang ingin sentiasa dilindungi oleh lelaki...dengan kata lain...perempuan ni manja....tapi...ingin saya tekankan di sini...perempuan juga suka sekiranya pasangannya meluahkan segala masalah padanya....ini hanyalah pendapat saya sahaja...tak tahulah bagaimana dengan perempuan yang lain... Bagi saya...hanya dengan pasangan saya meluahkan segala masalah dia pada saya....saya dapat rasakan...yang saya penting dalam hidup dia....walaupun saya tidak berapa mampu untuk menyelesaikan masalah yang dihadapinya...tapi sekurang2nya...saya mahukan pasangan saya tenang apabila berada di samping saya....hi hi hi... jika pasangan saya ada terbaca entry saya kali ini....saya harap...bagilah komen ye..hi hi hi..luv you soooooo much!

Sebenarnya..saya sendiri tak ada idea untuk entry kali ini....cuma saya ada terfikir untuk update semasa saya ke Taiping dan Hot Spring Sungkai...tapi itu untuk next entry la ye..Ok semua....daaa~

5 comments:

eyes143.. said...

hihi..
sme mcm sy plak..
if psgn sy kongsi2 prob ngan sy.. sy rse bahagia sgt..

TheOtherKhairul said...

Bila seseorang share prob ngan org lain. Bermaksud org tu percaya org lain tersebut =)

myra said...

to eyes....
bes kan kalau pasangan kita boleh sahre problem dengan kita....hi hi hi...

to khairul...
betul tu..dan ini yang mmbuatkan kami kaum perempuan yakin tentang perasaan pasangan terhadap kami..hi hi hi!

qreemall said...

hehehe........ terharunyeeeeeeeeeeeee.............

myra said...

hi hi hi....sayang sangat dengan b....thanks sebab sudi respons....muah2!