Pages

Thursday

Hari Itu Semakin Tiba....

Salam to all....

Dah lama saya xupdate blog neyh......almaklumlah...sibuk mengemas barang dicampurkan ngn ketiadaan mood untuk menulis.....

Menjelang hari Sabtu ini...saya dan DD akan dihantar pulang ke UMP....kalau nak ikutkan hari Isnin baru saya berdaftar....tapi mungkin dapat hostel hari Sabtu....banyak betul barang2 nak bawa ke sana....biasa la...perempuan....semua benda nak bawa....hi hi hi....untuk semester kali ini...ayah saya da bagi kebenaran untuk membawa kereta....nampaknya...saya sorang sahaja lah yang drive dari Lumut sampai ke Kuantan....DD bukannya berani drive kereta jauh2.....huh~

Tak sabar rasanya nak balik sana....kawan2 kelas saya semua da ada kat sana....hi hi hi.....banyak perkara yang saya nak lakukan bersama mereka sesampainya saya di sana nanti....salah satunya.....jeng..jeng...~ Kalau da jadi mission tu saya bgtau k.....

kenyit

No comments: