Pages

Friday

Nak Balikkkkkkkkk.......

Yeahhhh....da siap packing barang2!!!

Ha ha ha....lebih kurang macam ni la beg saya....1 bagasi besar....1 bagasi sederhana....bakul-bakulan..baldi-baldian....plastik-plastikan...

Huh~

Banyak gila2 barang2....mana taknya...buku2 banyak la pulak....ulat buku?? No no no...ulat bulu ada lah....eh! Mrs. Ulat Bulu......hi hi hi....

Barang semuanya da masuk dalam kereta ayah....penuh barang2 saya sahaja...DD?? 1 bagasi kecil...1 bakul....sikit je minah tu punya barang....ha ha ha....

Ayah dengan Mama bernasib baik sebab saya dan DD dapat 1 tempat.....kalau x...memang pening la...mana satu nak hantar dulu....ha ha ha....

Di kesempatan ini....saya ingin mengucapkan tahniah kepada sepupu saya sebab selamat melahirkan seorang bayi perempuan....tapi saya baru dapat berita yang anak saudara saya yang kecil molek tu ditahan di hospital kerana mnghidapi jaundis..biasalah tu kan....apa2 pun...semoga baby ok je....ikut muka siapalah anak saudaraku itu....xsempat nak minta mms aritu.....apa2 pun....mesti dia comel macam Mama Mia dia neyh.....hua hua hua......

OK...nak tengok CJ7......AXN channel....jom2.....

2 comments:

miss_aszni said...

wah, dah nak balik UMP?
hehehehe..
have fun ye!

myra said...

nooooooooooooooooo...!!!

sedey gile kat sini....tenet da la lembap....!!!

waaaaa!!!