Pages

Friday

Terima Kasih Celcom Broadband!

Hai semua.....!!

Lama sudah saya tidak mengemaskini laman blog ini....(skema gilerrr ayat!!)

Ok lah....sekarang ni memang sibuk dengan tugasan2 sebagai seorang pelajar....memang sudah lama saya bercuti....agak kekok la jugak untuk memulakan kehidupan sebagai seorg pelajar ni....

Saya daftar masuk ke sini hari Isnin hari tu...memang banyak la jugak nak kene uruskan...daftar kemasukan la...daftar subjek la....daftar penempatan la....dan juga daftar PTPTN kembali....huh~
Dan pada hari pertama tu jugak...saya masuk kelas terakhir buat kali pertama untuk hari itu....masuk2 je da ada assignment....dan jumlah keseluruhan assignment yang diberikan oleh lecturer untuk minggu ni je da 4 assignment...dan kesemuanya kene buat presentation....memang penat la jgk nak buat semua..nasib baik buat secara berkumpulan...xde la terbeban sangat....dan dengan adanya Celcom Broadband ni...mudahlah bagi saya untuk menyiapkan assignment2 yang diberikan....hi hi hi...almaklumlah...wifi kat sini xberapa betul sangat.....geram je bila tgh loading page yang sgt lambat ttbe connection xde.....huh~

Kehidupan saya sebagai student kat sini terasa sangat 'ringan'....masalah peribadi yang ada da diselesaikan....tinggal untuk saya tumpukan pelajaran je.....tapi agak terkilan jugak la bila tengok kawan2 sekelas dulu da melanjutkan pelajaran ke pringkat yang lebih tinggi.....hi hi hi....xpelah..itu rezeki mereka....mungkin ada hikmah atas kejadian yang menimpa saya....syukur alhamdulillah kerana Allah telah memberikan kesempatan kepada saya untuk meneruskan pelajaran.....dan insyaAllah...saya akan ambil kesempatan ini dengan sebaik2nya.....
terima kasih juga kepada Mama dan Ayah kerana hantar saya dan DD ke sini.....jasamu dikenang hingga akhir hayat kami....hi hi hi....

Malam ni ada discussion dengan group members....harap2 kami semua dapat melaksanakan tugas yg diberikan dengan cemerlang....ya...pemarkahan diambil.....

Esok pula...ada taklimat LI....mulai daripada esok...saya kena la mula siapkan resume untuk dihantarkan ke mana2 industri untuk LI saya kelak....selepas taklimat LI...saya dan DD akan keluar ke Kuantan untuk berjumpa dengan Syasya...sepupu kami....hi hi hi....

Entah bila la saya akan dapat bertemu dengan kekasih hati saya ye....hi hi hi....

2 comments:

miss_aszni said...

ala siannye die..
jgn nangis yek..
chayok2!
hehehe..

myra said...

mekasih maullll....

mis ya!