Pages

Wednesday

Cuti H1N1....!

Salam....

Yeah....! UMP bagi cuti kat semua students sebab nk mengoptimumkan jangkitan H1N1 daripada merebak dan menjangkiti semua students....harini...saya baru bukak memo...memang UMP telah dikosongkan....semua students memang diwajibkan pulang ke rumah masing2.....termasuk students dari Sabah dan Sarawak...huh~

Saya ingat...bila sudah pulang ke rumah....akan berehat sepuas2nya....tapi saya dijangkiti batuk pula....hu hu hu....letih betul batuk neyh...semalam saya ke klinik di atas nasihat seorang doc yang juga merupakan jiran saya....dia takut saya dan DD dijangkiti virus Influenza A tu...huh~ Kami memang da berderau2 gak...tapi Alhamdulillah...kami disahkan mengalami batuk2 biasa saja....fuhhh~

Kuantan - Lumut....Lumut - Kuantan....

Perjalanan yang sangat meletihkan....huh~

1st time saya drive sendiri dari Kuantan ke Lumut....tapi alhamdulillah...saya selamat sampai ke rumah...perjalanan yang sepatutnya mengambil masa 8-9 jam....saya hanya memandu selama 6-7 jam....hi hi hi...letih sgt...nk berehat cepat2 la katakan...pecut je la...hi hi hi...Mama plak marah2 sebab awal sampai....mana taknya...dia risau la...saya bukan lalu highway pun...lalu jalan kampung bese je...tu yg dia takut sgt2....

Tapi apa2 pun...jalan nk ke Batang Kali sangat mengerikan....huuu~~

Memang kene aware je la semasa memandu kat jalan tu....kalau x...xtaula nk bayangkan camne.....hi hi hi....

sampai umah dalam kul 4.30 ptg....mlm tu plak...ayah bawa kami dinner steamboat...kebetulan pula kawan DD ada skali....so...blanja la skali....



Ni antara lauk2 yang ayah pilih...ada lagi kat belakang periuk tu....hi hi hi....memang kenyang gila la...


Sempat lagi saya snap gambar sendiri...hi hi hi...wajah sebelum melantak udang2.....

Ini budak yang saya rindui....!!! makin comel lak dia ni...hi hi hi....wajah terpaksa duduk kat kusi baby....ha ha ha!

Actually...banyak keje masih belum siap...tapi memandangkan minggu ni cuti...so..saya nak relaks puas2...kecuali ada satu subjek yang saya kena study kat umah...erm..bukan study sgt pun...bt latihan2 je....n carik beberapa maklumat utk next presentation saya.....

Huh~

3 comments:

miss_aszni said...

wah..
mujur kau kene batuk biase je ek?
bahaya betul sekarang..
tp,seronokla kau cuti..
hehehehehe..

lumut said...

aku nampak ade name lumut tadi..
tuh yang singgah ni..hehe

anyway..
jage kesihatan taw..
risaw lak aku mesia skang neh..

myra said...

hi hi hi....ye la...cuti...nnti kene ganti tau...bknnye xganti....

hai lumut...hi hi hi....