Pages

Saturday

Krisis Dalam Diri & Cara Mengatasi Mengikut Cara Sendiri~

Rasa geram....rasa eee...sakitnya hati ni....da la tension ngn keje berlambak2....nape saya rasa sunyi je ekk? Rindu kat family?? Maybe.... Rindu kat si dia? Maybe..... Semalam saya rasa cam nak meletup je....kalau nak kata PMS...xkan awal sgt kot....sorry eaa B....xde niat pun nak kecikkan ati B semalam....cuma rasa geram.....

Ptg ni saya dan rumet akan g tgk wayang cte Up...hi hi hi...nak ilangkan tensen....tensen ni rasa macam xleh nak buat keje apa langsung....rasa mcm nak nangis....tapi xnangis...tahan je dalam ati.....dup..dup..je dada ni...sebab menahan rasa yang xtau la saya nak describe macam mana.....hu hu hu.....i need someone to comfort me.....but who??? Yeah...of course my family.....tp bila saya kol je Mama ngn Ayah....saya xleh nak cakap lama....nanti mulalah berjurai2 air mata saya....waaa~ So...kol utk tanya...dorg sihat ke x? xsanggup nak bgtau yang sy rindu kat dorg....nanti dorg risau plak kalau saya nangis2 sambil cakap ngn dorg....penah masa form 4 dlu....1st time masa asrama.....xhengat dunia nangis2 nak balik....hi hi hi....then...disebabkan saya ni pelajar harapan cikgu2...n saya disayangi cikgu2 dan pengetua....saya dibenarkan bercuti selama 2minggu....duk kat umah...kene lecture ngn Ayah n Mama....hi hi hi....teruk kan??? hi hi hi....naik form 5...da start ok da...no homesick anymore....hi hi hi...then...masuk PLKN....lagi sonok....xde rasa nak balik pun....pastu...masuk u....bila ada problem baru terasa macam nak balik rumah....

Hari ini...Nakip balik rumah....dia nak amik kete bawak balik UNITEN.....cessss....dapat gak dia....seb bek la Ayah bagi kete buruk tu....hi hi hi..tp tu utk sesi percubaan selama sebulan je...kalo Ayah xberpuas ati...Ayah akan tarik balik kete tu....ha ha ha....makin sonok la dia kuar berjalan....huh~

DD plak....baru je kapel ngn sorg budak ni....saya sendiri xpenah tengok budak lelaki tu...dengar katanya....budak lelaki tu penah menjadi rebutan para pelajar perempuan di matrik phg ni....yekkkk...ye la tu....ha ha ha....nnti nk set satu masa.....saya nk kuar ngn dak lelaki tu...nak investigate latar belakang dia...ha ha ha...jangan jeles ye DD....

Rakan classmate semakin hari...semakin best....hi hi hi....walaupun dorg muda setahun drpd saya....no bias among us....bes sgt2....they treat me just like i'm their sister....sonok la sgt...hi hi hi.....mula2 nak masuk kelas dlu....mcm2 saya pk....mesti dorg xnk kawan ngn saya la..apa la...tapi...ap yg berlaku adalah sebaliknya....dorg terlalu baik....antara dorg sendiri pun....dorg saling tolong menolong...and dorg act like dorg ni adik beradik...hi hi hi..sonok sangat....satu situasi yang sy xdpt nampak masa sy dengan kelas sebelum ni.....hi hi hi....

Rumet plak...jangan cakap la...semakin mesra....hi hi hi...kelaka2 je....lagi2 rumet sorg ni...Mai....nanti kalau saya ada masa...saya akan mintak gamba2 dorg utk dipaparkan kat sini ye...memori yang saya xkan lupakan....adalah hadiah pemberian Mai kepada sorg lagi rumet sy...Sara....sempena burpday si Sara ni...hi hi hi.....tgk je la gamba ni.....hi hi hi~

Patut la Mai ni tanya saya ada pembalut adiah x aritu...hi hi hi....pembalut adiah xde...plastik pun jdik la ye Mai...ha ha ha~ Sara simpan plastik ni tau~!

Harini hari pertama saya berpuasa di bulan Ramadhan 1430 neyh.....rasa tenang sket....huuu~

3 comments:

miss_aszni said...

jangan sedih2 eh..
hehehe..
biaselah tu duduk jauh dgn family..

HuDa a.k.a PisTia said...

mmg lawak la wrapper die..haha main hentam je..

myra said...

itu la rumet ak yg bernama Maizatul Diana....hi hi hi....