Pages

Wednesday

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al- Mubarak~

Bulan puasa semakin hampir.....dan ini bermakna....bulan Syawal juga semakin hampir...dan ini menandakan...hari praktikal saya juga semakin menghampiri....hu hu hu~

Kepada kawan2 kelas...semoga dapat mencari tempat praktikal yang bes ekk...!

Segala proses surat menyurat semuanya da settle td...da mintak pengesahan daripada pihak universiti.....dan juga....membuat berpuluh2 panggilan ke company2 yang mengambil student praktikal....bermacam2 ragam orang yang menjawab panggilan....hi hi hi~

Nasib baik la saya ni sudah pernah memegang jawatan sebagai Ahli Jawatankuasa Perhubungan Luar untuk kelab PEMADAM di universiti ni...so...xde la rasa kekok sangat....cuma tu la....rasa kelakar je tadi....Fida...Fida...hi hi hi~

Alamak...~!

Lupa plak nak catat apa yang saya makan arini....hi hi hi...sebelum2 ni pye pun terrrlupa.....sibuk sangat gamaknya.....betullll...minggu ni sangat bz...tp apa yang saya dapat rasakan...every week saya bz...hi hi hi...ye la..last week bz dgn esaimen n lab report.....this week n next week....sangat bz ngn preparation to internship program n test 1.....harap2...saya mampu bertahan...dan dengan keberkatan di bulan Ramadhan yang mulia nanti....semua keje dapat disempurnakan dengan lebih awal.....dan lebih bagus....

Dan saya berharap sangat2....supaya dapat ditempatkan di mana2 company untuk saya selesaikan sem terakhir saya....huuu~

Diharapkan juga....sempena bulan Ramadhan yang bakal menjelma tidak lama lagi....wabak H1N1 dapat dikurangkan....umat Islam diharapkan berdoa la banyak2 untuk dikurangkan wabak hasil drpd konspirasi Yahudi ni.....dan diharapkan...semasa bulan Ramadhan nanti...sistem imunisasi badan umat Islam yang berpuasa dapat dipertingkatkan lagi....almaklumlah...bulan Ramadhan la masa untuk kita detox seluruh dalaman badan kita....antara salah satu hikmah bulan Ramadhan yang kita da sedar lama da....hi hi hi....

Ok lah...mood study untuk test next week da sampai....

Nak study dlu la....

Tata~

2 comments:

eyes143.. said...

salam ramadhan darl!

myra said...

salam to u too.....

:D