Pages

Monday

Sudah Puasa 3 Hari~

"Salam, b'sempena bln ramadhan yg mulia ini, sy dgn murah hati ingn btau bhw, 4 test membrane 2 chapters will b covered which is chp 1 n 2. renung2kan & slmt revise. plz infm others -sir shafiq-"

Ha ha ha....comel je msg dia kan...! Yesss...sket je masuk utk subjek ni...the test will be held on 26th August 2009....hope u guys (ditujukan utk classmate...kenyit) can do the best for membrane tech. test ni....doa2kan lah akak sekali eaa.....hi hi hi....kul 8am kat WDK34 kan?? hi hi hi...caiyok2!!

Amacam puasa di bulan Ramadhan?? Bestkan??? hi hi hi....Memang best sgt2....! Bulan utk umat Islam mengumpulkan pahala....Bulan ini Allah da menjanjikan akan berikan pahala berlipat kali ganda sekiranya umatNya melakukan kebaikan.....sebab ini bulan kita..bulan bagi umat Islam....kira mcm bulan bonus utk kita....bt kebaikan sket..tp pahala berlipat ganda...inikan plak bt kebaikan byk2...lagi besar la pahala yg kita dpt..tp pastikan setiap kebaikan yang kita lakukan berniatkan kerana Allah dan perlu ikhlas dlm melakukan sebarang kebaikan...tanpa mengharapkan apa2 balasan......mudah je kan Islam ni....kalau saya silap...betulkan la ye...saya ni bukan searif para ustaz dan ustazah...apa yang sy tau je..saya cuba sampaikan.....semoga kita sama2 diberkati Allah...Amin....

Sape2 nak tgk cara2 Spartan Chef masak?

Meh klik kat sini..... Hari- hari Qree......

Saya betul2 terkejut tgk cara2 chef ni masak....lain dr yg lain....for ur information....chef ni tinggal di zmn moden...tp tu la..cara dia masak...betul2 mengejutkan saya....hi hi hi.....harap2..pasni dia leh jadik femes melalui teknik masakan dia...hi hi hi.....

Da 2 hari da kempen Say No To Rice gagal...ini semua gara2 ketiadaan makanan lain selain dr nasik yang dijual di cafe mahupun di Bazaar Ramadhan UMP.....hu hu hu....esok igt nk carik bihun sup.....harap2 ada....huuu.....

Apa2 pun...saya ingin memperkenalkan rumet2 saya utk sem ni...semestinya rumet2 saya ni sempoi dan kelakar orangnya....hi hi hi....

Dengan bangganya...kini..saya mempersembahkan wajah2 rumet2 saya.....hi hi hi....



Ni nama dia Sara....gf kepada Alif (xkenal pun sape Alif tu...hi hi hi...) Asal Kelantan...sulung drpd 6 beradik.....dia ni duk bawah katil saya.....amik kos Electric & Electrical Engineering....suka shopping....suka tgk muvi....suka balik kg....suka bt lawak....suka bercerita....dan mcm2 lagi......


Ini plak Mai....gf kepada Nazri (pun xpenah jumpa...hi hi hi..) Dia ni asal Melaka....anak askar ni...hi hi hi....dia ni penuh dengan sifat yg ada dalam diri seorang pelawak sarkas...hi hi hi...dia duk sebelah katil saya....dia ada adik lelaki yg sgt ensem tau! Tapi sy berminat dengan adik bongsu dia....comel sgt....adik dia yg kecik skali tu...suka baca buku2 ala2 novel penyiasatan...uhhh....so sweet.....comel kan....hi hi hi....Mai ni suka blur2....(sama la mcm saya....hi hi hi..) tp blur dia ni lawak...dia ni ske shopping gak..mcm Sara...cuma...shopping dia ni..perlukan kawalan dr org lain..kalo x...tah pape je dia beli...hi hi hi...Mai sekelas ngn Sara..

Ada lagi sorg rumet saya...Kak Nida....isteri kepada suami dia....hi hi hi...bagaikan seorang kakak dalam bilik ni...ketua...hi hi hi..dia ni..suka tgk cte Nur Kasih...begitu addicted skali dia pd cite tu....kalo tgk...mesti nangis2....baca novel pun leh nangis2...inikan plak tgk drama..lagi la...hi hi hi...dia ni jgk sbg supplier cte2 kat TV3....hi hi hi....tu pun dia tgh donlodkan cte Tower 13....xsabar nk tgk....apa? gamba dia?? dia xsuka bergambar la....xpe la..hanya suami dia sahaja yg boleh menatap wajah manis dia...korg xleh...hi hi hi....korg tatap la gamba saya je...hi hi hi...

Korang da tgk muvi Up?? hi hi hi...tgk la weyh....comel sgt2...kelakar jugak....comel sgt2....! hi hi hi...

Ok lah...sampai sini je la coretan saya pada hari ni....sampai ketemu lagi.....

Jangan lupa beramal byk2 di bulan Ramadhan yg mulia ni....stdy pun leh dpt pahala tau....bt assignment pun leh dpt pahala...so..saya berpesan kepada diri saya....buat lah keje2 yang berlambak2 tu..siap je keje tu..anta kat lecturer...lecturer hepi....da dapat pahala da....jangan tido awal sgt mlm ni...sok xde kelas kl 8...lab pun xde sok...so...chaiyok2!!!



jelir

1 comment:

miss_aszni said...

cerita nur kasih adalah best ye..
hehehehe..