Pages

Sunday

Ugh! Ugh! Ugh!

Penatnyeeeeeeeeeeeee!

Akhirnya...pada jam 3 petang....sampailah saya dan DD di UMP neyh....huh~

Tetiba rasa sedih....rindu ngn Mama...ngn Ayah....rindu ngn umah.....!! Tapi kelakar je drama pagi tadi...sebelum bertolak...DD nangis2 bagai nak rak...! (termasuklah saya skali...hi hi hi....) tetiba rasa sedih..xmo balik! xmooooo!!! Tapi...apakan daya...sebagai perantau....kena terima je la....

Kitorg balik td bukan berdua je...tapi bertiga...adik kawan DD....Angah....lelaki....huuu...ensem la gak....hi hi hi....alang2 kitorg nk balik UMP....tumpangkan dia skali nk balik matriks Pahang neyh...dekat je pun....

Masa ondewei td...ngeri sgt....! Nyaris nak eksiden! hampess tul la....pemandu2 perempuan ni...kdg2 ada yang terlalu berhati2 semasa drive....tapi...ada gak yg cuai...tapi paling bengang ngn pemandu perempuan yang kurang ajar! Ego la tu kononnye....hebat sgt la tu bawak kete....bluwekssss! Tunggu je la surat saman ko nanti.....! Gewam gileeeerrrrr! Arghhhh....! Bukan nak kata diri saya ni hebat sangat drive kete sampai nk kritik perempuan lain...tapi...agak2 la kan....nk belok...bg la signal....kat highway jgn la bwk sampai 150km/j...
pastu...jgn la lajukan kete tyme org nk memotong...lama sgt ke idup tu??? Kalo da lama idup...saya ni baru 21tahun hidup...bertunang pun idak lagi.... amalkan sikap berbudi bahasa di jalan raya k kawan2....sama cam bila kita duk ngn org tua....sama cam kita mam beradap masa kawen...sopan santun ye di jalan raya...kalo sorg je yg bersopan santun kat jalan raya...xde gunanya....masing2 kena terapkan amalan sopan santun tu....walau di mana anda berada k!

Huh~

For the 2nd tyme...campaign saya berjaya! Yeayyyy!! Hepinyaaaaa!!! Yuhuuu...masih ada 28 hari utk redeem adiah.....hi hi hi.....

My diet journal for today:

Breakfast - 1 sandwich roll ( 1/2 sausage within the sandwich roll)
Lunch - 1 sandwich roll
Dinner - 5 ketul drumet ayam...!!!

Plain water + 2 limes
1 cup of milo ice

Sekarang ni..saya rasa terlalu letih....malas je rasa nak g klas sok....skang pun cam nk ujan je...mesti syiokkkk bila tido...nak bangun sok pagi...sure liat ya amat......hi hi hi....

Tapi saya kene kuatkan semangat jugak....1 sem ni je.pastu abis da...leh ilek2 mam kepek....huh~

Sempat bt revision sket je utk subject Membrane Technology....harap2 xde kuiz sok...hi hi hi.....

K semua....sudah tiba masa utk saya tido...ngntuk sgt da neyh....hu hu hu.....

2 comments:

eyes143.. said...

uitt..
ku ingatkan 'angah'laen td..
hee.. >_<

myra said...

angah mana lak ni cik mata???

hi hi hi!