Pages

Tuesday

Hari2 Yang Menyakitkan~

Astaghfirullahalazim.......~

Paling stress kalau tyme datang bulan.....kalau melibatkan diri sendiri xpe la jugak.....ni sampai melibatkan orang lain.....

Ya Allah......bagi la hambaMu yang serba daif ini kesedaran tentang semua perkara.......

Kepada kekasih hatiku yang disayangi....xsepatutnya dirimu ku lukakan.....maafkan diri ini seandainya engkau merasa terkilan dengan sikapku sejak 2-3 hari kebelakangan ini....

Hu hu hu.....

Hari Jumaat ni...Mama ngn Ayah datang Kuantan...bersyukur sangat2....sebab sekarang ni...memang saya menanggung rindu yang teramat dalam pada mereka yang saya betul2 sayangi.....xtau la kenapa...kalau boleh..saya nak selalu bersama mereka....My family and my B.....rasa macam nak peluk2 mereka saja....Rindu...Sayang...Kasih...semuanya bercampur dalam sekeping hati ni....

Sebelum berjumpa dengan Mama n Ayah...hari yang selalu saya geruni....iaitu...hari di mana kelas Sir Roselan ada....Stress betul la dengan kelas dia...xtau nape...walaupun subject yang dia aja xde kene mengena dengan engineering...tapi....saya dapat rasakan sesuatu yang sangat sukar untuk digambarkan...setiap kali nak pergi kelas dia...saya rasa mcm nak pergi ke medan peperangan yang amat dahsyat sekali.....jantung selalu berdegup kencang...mcm nak tercabut.....dup..dup..dup.. Begitu juga yang rakan2 sekelas saya rasakan....da la jantung nak gugur...pada masa yang sama....kelopak mata jugak rasa macam nak gugur sekali....cuba bayangkan....berdebar dan ngantuk....apa yang korang dapat bayangkan situasi dalam kelas tu??? Macam hampeh kan!

Tadi ada la pergi ke Expoconvo UMP ni...macam la yang ada kat sana.....banyak booth yang dibukak....sebelum tu singgah ke library..nak carik buku cerita...buhsan duk kat bilik xbuat pape...nak study malas.....hi hi hi....1st time g library UMP yang baru ni tau...selalunye temankan kawan g pulang buku je...nak pulang buku...xperlu masuk dalam library..just masukkan buku mcm kita nk bank in duit....so..xteruja la sangat pun....then td pergi...ngn classmate...masuk2...waaa...jakun gila saya....lagi jakun bila saya nampak sign di bawah ni....


Lily: Akak...cuba tgk sign kat tangga tu.....
Kina: Hik hik hik....
Saya: Tinggi2 ye student kat UMP ni.....

Both: Laughing....!

Ok...sambung balik....lepas g library....kitorg memang merancang nak g makan...lapar sesangat.....pastu....hati kami terdetik untuk singgah ke booth2 berhampiran...1st booth yang kami singgah....GRACE HEALTH & BEAUTY CONSULTANT....mula2 segan nak masuk dalam booth tu tau...yela....nanti classmate lelaki nampak...segan kami tawwww...~! Agak best jugak la...lama kami kat situ....hampir stgh jam jugak la....banyak benda kami tanya....kami ni nampak cam ala2 beauty concious plak kan! ha ha ha....sambil tanya tu...kami ada la sapu putih telur kat idung...nak buang blackhead n whitehead yang telah lama bersarang di dalam liang2 idung kami ni ha......mula2 tu..rasa mcm nak muntah....sebab bau putih telur...tapi..lelama tu ok la gak....hasilnya....idung saya xmengeluarkan blackhead yang banyak....kiciwa tau! da la bayar 5hengget....kalau tau...xbuat tau....hu hu hu..... lepas buat suma benda2 tu..kami jalan2....tetiba terserempak ngn org2 tv....undur2 sket....pastu...jalan mcm bese...saya xsuka la nak glemer2 ni....ahaks~! Banyak betul booth yang kami singgah...makan x lagi.....almakumlah..perempuan...kalau nampak barang murah....mesti da xigt pape...Kina sempat beli 8biji brooch....! hi hi hi....apa2 hal pun....xyah la saya nak eksesais ptg td....sbb da jln2 hampir 2 jam! di tgh2 panas2 pulak tu! kebetulan pulak..ptg td hujan....so..xleh nak buat pape la ye.....hi hi hi....

Setibanya di bilik....lepas makan...apa lagi.....buku kat sebelah...tapi...mata da kuyu....hi hi hi..xperlu la saya bgtau apa aktiviti selepas itu ya.....

Sekarang ni...saya cuba untuk baca buku k.....

Adios~

No comments: