Pages

Thursday

Tidak Ada Tajuk~

Lama pula x kemaskini blog yg termanja neyh.....biasalah....busy maaa...ni pun baru lepas test....rileks la sket...papehal pun..after raya nnti ada test lagi....besnye dibuli lecturer....yeahh!!! Seronok....gumbira tak terhingga...!!

Semalam...thanks to Hafiz...'coz belanja kitorg makan....caya la lu...sok lusa leh belanja lagi kan....hi hi hi..kami doakan kebahagiaan Hafiz dan juga Ami...actually...Ami ni sama nama ngn saya....hi hi hi...nama sama...kampung pun sama....berjodohan kami...ahaks~!

Hurm...seperti biasa...kerja saya semakin bertambah...lepas siap satu....8 kerja akan datang...ha ha ha....Cuti seminggu nanti...masa utk saya settlekan semua keje2 saya...malas da nak tgk byk2.....hope saya dapat siapkan la...almaklumlah....kalau da balik rumah....buku2 campak tepi je...hi hi hi....Sabtu ni saya balik Perak....so...dari sekarang kena charge energy....untuk digunapakai Sabtu nanti.....harap2 la xngntuk....condition kereta...bf DD willing nak tgk2 kan...nak amik hati la tuh...huh~ nyampah betul iiiii....!

Moga2 DD da isi minyak penuh2 malam ni...leh save duit kat atm saya..ha ha ha...jahat tul kakak DD ni....hi hi hi...xsabar nak balik.....windu kat Bari...windu kat Wak Deli Buncit tuh....windu kat Mama dan Ayah.....Nakip?? xmo ahh....buat apa windu kat dia....banyak jerawat je mamat tuh....ha ha ha..geli tau.....bayangkan jerawat dia meletup....yewww~

Papepun...bes gile la semalam....memang bes...bes sesangat...nak upload gamba...tp xdpt lagi gamba2 yg ditangkap oleh jurugambar profesional, Amar....tah apa rupe saya tah dalam gamba semalam...musti huduh.....huuu~

Hurmmm..harini..saya dapat tgk short muvi dari klasmet yang amik subjek Critical Thinking....agak bes jgk la....terutama sekali Kedai Kopi Story....mcm nk upload je....try jap ehhh.....





Will be uploaded soon....sorry for any inconvenience.....peace!




Short movie ni sebenarnya projek diorg untuk subjek Critical Thinking....ini subjek elective...so...sbb mengapa saya xpilih subjek ni.....saya da pun pilih subjek elective yang lain....Malaysia: The Impact of Globalization....yeahh....subjek yang memerlukan world class thinking....yuckss....thinking how to get a better sleep adalah....ha ha ha....class ni mmg memerlukan kesabaran yg agak tinggi.....kalau datang kelas ni...sure stress in the whole day....percyalah.....saya sudah mengalaminya...bagaimana dengan anda??

Harini...cukup lah sebulan Say No To Rice Campaign....tapi...pencapaian agak kurang memuaskan....hanya beberapa minggu sahaja berjaya....selebihnyeee......anda sendiri lah tentukan....saya tidak mampu berkata pape...kerna...sekarang saya menaip...sememangnya tidak mampu berkata pape...ha ha ha...eee..lawak ke??? Layanzzzkan je la......ahaks~! For the next month...insyaAllah...I'll try my best.....setiap orang yang berjaya...pastinya mempunyai misi dan visi...tanpa misi dan visi....xde gunanya...walaupun ilmu dan kemahiran tu ada.......misi dan visi adalah pendorong utama kepada sesebuah kejayaan.....yeah bebeh...u can do it!! You Go Girl!! Thank you! Thank you! Thank you....!!


No comments: