Pages

Saturday

Hari Yang Sangat Menggembirakan...Thanks Allah~

Alhamdulillah....saya memanjatkan kesyukuran ke hadrat Ilahi di atas limpah kurniaNya ke atas diri saya sepanjang saya hidup di muka bumi yang penuh dengan pelbagai cabaran dan dugaan......dan saya xpernah terlepas daripada melakukan kejahatan di atas muka bumi ini....forgive me Allah...tapi...Allah Maha Penyayang dan Maha Pemurah.....walaupun saya bukanlah seorg hamba yang taat pada perintahNya...tetapi Dia xpernah berikan saya kesusahan seperti yang dialami saudara seIslam saya di seluruh dunia....saya bersyukur sangat2....kadang2 saya rasa kesal dengan perbuatan saya kerana telah melanggar perintahNya...tapi Dia xputus2 berikan rezeki yang melimpah ruah kepada saya.....alhamdulillah....saya masih lagi berharap kepada keampunanNya....saya cinta Dia.....

Semalam saya dan DD keluar jalan2....hurmm...siapa lagi yang kitorg ajak?? Guess who??? Ejad aka kumbang-bukan-sekoq dia dan juga Shasha aka Fazura Wannabe....kitorg kuar la jln2...Ejad belanja makan lunch kat KFC....saya belanja tgk movie..Jennifer's Body....DD belanja dinner kat kedai mamak (kedekut!!)...Sha?? belanja buat Fish Spa kat Teluk Cempedak....ha ha ha....

Gamba2 sume ada kat Sha....my cellphone bengong semalam...xleh nak bluetooth plak....hampesss....sehampes...hampesssnya! da la tgh cun tyme tu kan...ha ha ha..perasan xhengat la plak minah panda neyh kan.....! Erghh~

Apa yang bes semalam.....meh nak senaraikan....cehh..cam banyak sgt la plak kan bende yang bes semalm....ha ha ha...wateva~:

1. Ejad blanja KFC....besss!!! Nanti leh pow lagi k....syg Ejad.....(uwekkkk!!)
2. Saya g try cucuk duit...mula2 cucuk kat bank Muamalat....kiciwa..Ayah lom bank in kan duit lagi.....pastu...tetiba terdetik nk cucuk guna kad bank Islam....tanpa disangka2..rm50 yg kuharapkan kuar ngn megahnya~!!! Itu menandakan insurans aku sudah masuk.....hi hi hi....
3. Tgk Jennifer's Body....hurmm..tyme ni..bes ke? Blanja org tgk muvi...waaa...4org plak tuh.....xpe2....hope rejeki akan bertambah lagi banyak pasni hasil dari keje amal saya......huh~
4. DD blanja makan beb....!! 1st time...tetiba dia jadik pemurah...itu pun setelah diugut oleh kami bertiga....ha ha ha....
5. Jlan2 g TC....buat fish spa....eeee...geli2....hi hi hi..tapi sonok...rasa macam comel je ikan2 tu men sedut2 kaki....auwww~
6. Dpat tgk maknyah carik customer live depan mata masa otw balik.....
7. Dapat pump tayar kete hasil dari pengajaran Ejad....wahh...excited gila!! hi hi hi.....
8. Tumpang sonok kawan...sebab dia dapat pegi jualan penghabisan stok kat Jusco Kuantan....diorg dapat beli handbag yang harga beratus2 tapi diorg dpt beli dengan harga hanya beberapa puluh hengget......waaa....saya lupa ada sale.....kalo x........................nangih

Ini adalah senarai utk hari semalam...pada hari ini...pagi tadi...classmate bgtau....yang saya dapat tempat prkatikal kat Perak....kat Lekir...wahhh.....dekat sangat da dengan umah...walaupun elaun hanya rm400...tapi saya da cukup hepi sesangat....sebb xyah nk sshkan Mama ngn Ayah bagi duit.......cuba bayangkan..rm400 tu elaun betul2 bersih tuuuu....hi hi hi...rumah free...makan free...baju ada org basuh.....balik keje leh surfing net dgn lajunya.....berukband ni bagi kat DD or Nakip la plak.....hi hi hi....amacam...???

encem

Rejeki....


No comments: