Pages

Sunday

Refreshing Day~

Yeah baby!

Seronok gila semalam!! hi hi hi....plus sgt penat n sakit2 badan k....ha ha ha...jangan jeles...semalam saya pergi berkelah di Bekelah....jangan jeles tau...!!! Aktiviti2 semalam...sangat bes...tapi ada sesetgh aktiviti yang saya xdapat nak join....tgh deras waktu tu....ehem2...faham2 je la....banyak aktiviti yg dijalankan di sungai...tengok dan gelak2 je la....

Alhamdulillah...semalam...sesampainya kami di hutan lipur Bekelah....kami perlu masuk ke dalam lagi dengan hanya berjalan kaki...so...aktiviti 1st kami adalah jungle trekking...mula2 tu...saya agak risau...sebab sebelum ni saya pernah masuk ke dalam....n jalan kat dalam tu...sangat mencabar kekuatan kaki saya...memandangkan kaki saya belum sepenuhnya elok..tu yg risau sket....tp...kuatkan hati jugak sebab nak berseronok punya pasal....bab2 masuk hutan ni...memang telah menjadi kegemaran saya sejak saya di tingkatan 4 lagi....hi hi hi..memang saya dapat rasakan...kaki saya dah fully recovered....yeah!! Sonok2...!! Pasni nak g lagi la...hi hi hi....

Berpeluh2....termengah2....itulah yang kami sume rasakan...tapi bila da nampak air terjun yang tersergam indah....sume tu kami da xkisah...hi hi hi...ada yang terlalu excited sampaikan dorg terus terjun dlm sungai..lupa nak bakar ayam....ha ha ha....ayam panggang sangat banyak k.....nasi goreng pun banyak jugak....saya buat bolognaise...tp kelihatan seperti makaroni goreng je...ha ha ha....laku beb! Kalau da lapa...sume dorg telan kan...even rasa mcm xsedap je...dorg pasti akan memuji.....
jelir

Sangat leka dengan waktu semalam.....mana taknya....masa otw nak balik...tgk jam...baru perasan..jam sudah menunjukkan pukul 6.15.....cuba bygkn...dari pagi....huh..lama x lama....gila lah korg....Neway....picnic smlm sgt gembira...hilang rasa duka di hati....n now...kaki saya da sembuh....hati saya pun da sembuh.....saya gembira dengan hidup saya....saya gembira dengan kawan2 saya....saya gembira dengan family saya....saya gembira dengan bakal adik ipar saya....thanks Ejad...Mr.Kura2 menanti akak di Zimbabwe....ha ha ha....jangan risau k...akak tau...korang xleh nak langkah bendul....akak akan carik Mr.Kura2 secepat yg mungkin....paling awal pun tahun 2020....ha ha ha......

Kepada classmate saya....Gud luck for our final exam k....kita sama2 berusaha menuju kejayaan....berusaha! berusaha! berusaha! Yakin kita boleh!! Yeahh!!

Xsabar nak balik rumah....nak update blogpage nih....da lama xbt something yang cute kat blog neyh...hi hi hi...k la....nantikan kemunculan blog Myra's site yang baru eaa....peace!!

kenyit

No comments: