Pages

Saturday

Lupa Letak Tajuk Pulak~!


Semua dijemput utk hadir ke panggung wayang berhampiran bagi memeriahkan keadaan dalam panggung dengan tangisan dan gelak tawa apabila menonton filem ini!!!

Yeah....syabas utk Afdlin Shauki sebab buatkan mata saya bengkak n perut saya pecah semalam.....hi hi hi.....saya rasa....filem ni...filem pertama yang buat saya jadi gila.....nangis...gelak...nangis....gelak...nangis...gelak...dan seterusnya......keluar panggung pun saya masih terbahak2 gelak bersama2 sahabat saya.....triple thumbs up for this movie...malay movie k....really proud of you Afdlin!!

tepuktangan

Saya ada printer baru!!! Yeayyy!! lepas ni...boleh la saya memrint dengan bahagianya......dan yang paling penting....saya bole scan apa sahaja yang saya suka....saya juga bole fotostat apa je yang ada depan mata saya.....ha ha ha...poyo je....orang lain da lama dapat printer 3in1 la Myra!!! Ko baru je nak kecoh????? *gelakkan Myra ramai2!!*

gelakguling

Sudah cukup gelak tu....jom study jom...next week ada 2 test lagi.....mari kawan2...kita study....

STUDY FOR UR LIFE!!!!

2 comments:

s.c.h.u.l.t said...

sumpah cite ini superbest! mahu nanges like tanak stop-stop sebab sangat mengharubirukan jiwa~ ^___^

myra said...

ha ha ha....paling bes scene last skali.....

que dan baju teddynya.....

ha ha ha!