Pages

Wednesday

Bercendawan~

Photobucket

Pembuka untuk entry pada kali ini...saya nak wish selamat menyambut AidilAdha....semoga kita sama2 memantapkan lagi iman yang senipis bawang ini....dan semoga Allah merahmati kehidupan kita di dunia ini untuk kebahagiaan di akhirat kelak.....

Raya haji kali ni...saya sekeluarga tidak pulang beraya di Johor seperti kebiasaannya...tahun ini kami menyambut di Lumut sahaja....Family adik ayah dari Terengganu pun tidak pulang ke Johor...sebaliknya datang beraya di Lumut....meriah la rumah saya raya haji kali ni...hi hi hi..alhamdulillah....dapat juga kita menyambut raya haji ini dalam keadaan aman dan sentosa.....

Kepada nenek dan atuk di kampung...selamat menyambut hari raya haji kali ini tanpa kehadiran kami 2 keluarga...maafkan kami sekiranya telah menyebabkan nenek dan atuk terkilan....ada sebabnya kami xpulang beraya ke kampung...hanya antara keluarga kita sahaja yang tahu....

Kepada nenek lagi satu....Mama dan kami mengucapkan tahniah di atas perkahwinan nenek yang ke-3....hope lepas ni jodoh nenek berpanjangan hingga ke akhir hayat...dan sekali lagi kami memohon maaf....kami tidak dapat hadir ke majlis pernikahan nenek yang jatuh pada hari raya haji ini....tahniah dan selamat menyambut Aidiladha bersama insan tersayang....

Huuu~

Macam2 kes plak yang berlaku bila nak raya ni...diharapkan sume pihak dapat bersabar...tiada sape yang betul2 salah...n betul2 betul kat dunia ni...everyone makes mistakes.....dun blame each other k...sabar dan sabar dan teruskan lagi bersabar....semoga hidup ini diberkati dengan hanya bersabar.....

Haaa....

Saya da selamat sampai ke rumah....hi hi hi..bes tau bila dapat salam tangan Mama n Ayah....sebab terlalu rindu dengan mereka tau....rindu jugak dengan bilik tidur saya...yeahh...akhirnya...dapat jugak saya berkelakuan xsenonoh dalam bilik sendiri....bebas buat apa sahaja...tido terkangkang ke...terlentang ke...kuar air liur basi ke...xde nak cover2 da...yesss!! Ha ha ha....

DD ada hamster ok! Ejad bagi...eeee..geli...tapikan...hamster itu sangat comel...mereka sangat coooomel!! Tapi sayang...saya xboleh nak pegang...sebab saya ni penggeli orangnye...comel kan?! Erghhh...!! Tolonglah Myra...sedar dari mimpi...itu bukan comel k..itu ngengada namanye....huh~

Wateva...Myra said....ha ha ha....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ini adalah antara gambar2 yang saya amik...sangat la susah nak tangkap gambar sekor2 bende kecik nih....ni je la gamba yang lebih kurang jelas..walaupun xberapa nak jelas kan....hi hi hi...xpe la..leh jadik modal utk entry kali ni ekkk...!

Saya sudah merindui kawan2 di UMP.....bila lagi la dapat jumpa mereka semua....hu hu hu.....sedeyh sangat masa hari terakhir saya bersama mereka tau...lepas je abis last paper....kami sume bersalaman...air mata...jangan cakaplah....berjurai2 jatuh.....sedeyh sangat....xpe la...panjang umur..kita jumpe lagi ye kawan2....



Harap kalian semua dapat menyambung pelajaran ke pringkat yg tertinggi...if kita xdapat berjumpa...jangan terus lost contact tau....keep in touch selalu.....hu hu hu....

Asik sedeyh2 la plak cite aku neyh...ok...nak cite hepi2 plak...my dad just got a new tender for his business....tahniah Ayah....tahniah untuk Mama jugak...sebab dapat besarkan dapur pasni....ha ha ha....aku plak...harap2 Ayah berlembut hati untuk belikan aku dslr Nikon...D3000...idaman gua seyh!!! Kalau dapat konpem menjelajah satu Mesia.....ha ha ha.....tah la..skill nak tangkap gambar xde....tapi itu leh belajar kan..asalkan ada minat...minat yang sangat mendalam..mana la tau..leh jadik my income plak nnti kan...hi hi hi...

Saya bahagia dengan keluarga saya....semua da lengkap....Ayah...Mama...adik2....my stuffs....my car....yess...thanks Allah for giving me such a good parents and this beautiful life.....alhamdulillah....xsabar saya nak berikan my 1st allowance to my Mama....mesti dia hepi sgt2....kalo boleh..saya nak bagi lebih dari tu..tapi buat masa sekarang..saya hanya mampu berikan kejayaan dari usaha saya belajar kepada Mama n Ayah....

I love them!!!

Sekarang ni pun..saya sangat busy main game kat Facebook....huuu...Cafe World n FishVille.....hi hi hi....main2....bes2...oyehhhh bebeh! Saya nak tido da...sok da janji ngn Mama nak g jog.....okeh...tata..titi..tutu~


No comments: