Pages

Sunday

Kenapa Girls Takut Kucing???

Meowww~

Ahaks~!

Bunyik kucing gediks kan.....! Siapa takut kucing???? Mesti ramai perempuan yang takut kucing...especially most of my classmates sangat takut dengan kucing.....kucing duk jauh lagi sebatu...baru satu tapak kucing tu melangkah...ada yang lintang pukang lompat2 dan lari bagai nak rak! Ha ha ha....ada sape2 terasa???? Naseb la ye....

Actually...saya pun takut dengan kucing...hurmm..bukan takut..tapi geli...yeahh..geli...tapi lepas saya tengok video baby kucing Parsi kat salah satu forum yang saya join.....saya rasa macam nak bela sekor je...tapi...apa2 hal pun...saya kena pastikan...yang saya sudah habis belajar...n terdapat klinik haiwan berdekatan dengan rumah saya...in case kalo kucing tu sakit....senang la saya nk bwk trus ke klinik....tanpa perlu ssh2 g mencarik jauh2....lagi satu..if saya g keje...saya nak hantar nursery je....wahhhh....cam baby homo sapien la plak kan.....ha ha ha....lagi satu...saya nak kucing saya pandai g toilet sendiri.....sebab..mostly...mereka yang bela kucing neyh...rumah diorg busuk.....xsuka.....so...saya akan pastikan kucing saya bijak dan sihat...mcm saya....hi hi hi....saya nak pilih kucing Parsi kaler light brown....cute! Pastu...saya nk hiaskan tempat tido dia kaler pink campur kaler biru....mcm blogpage saya ni....hi hi hi.....wahhh...mesti comel kan di kala saya bersama2 dengan baby kucing Parsi saya.....

Bluebell....nama yang akan diberi kepada baby kucing Parsi saya.....minat sangat ngn nama ni......xtau la...kenapa agaknya ye....hi hi hi.....

Lagi 5 tahun kot barulah saya dapat bela kucing neyh.....skang ni...xleh lagi....Mama mesti marah....tapi after 5 years...insyaAllah...dia bagi...hi hi hi...

Nak kucing! Nak kucing! Nak kucing!

lalala~

2 comments:

vee said...

sejak bile jd brani ngn kucing ni? huhu..

myra said...

sejak bt fish spa kat tc......