Pages

Wednesday

Bermood Kembali~

Hurmmm...sudah lama saya tidak menjenguk dan mengemaskini blog saya neyh....almaklumlah...mood xde la...skang ni pun..mood xde lagi....tapi macam serba salah plak xbuat apa2 kat blog neyh.... hi hi hi...

Antara sebab- sebab saya hilang mood sepanjang ketidakupdatean blog neyh:

  1. Pagi tadi..lebeyh kurang pukul 1 pagi...kawan baik DD meninggal...sedeyh je rasa....xsangka sangat.... tapi saya masih rasa lain je bila dengar berita orang meninggal....rasa macam sedeyh je... pastu rasa mood hilang.... mungkin masih teringat kisah lalu...hi hi hi..
  2. Lagi satu...yang membuatkan saya hilang mood...bila berforum je...ada je orang bukak topik pasal poligami...saya betul2 xsuka ngn topik gitu...nampak macam org lelaki ni gila seks! Yucks!! Lelaki skang ni...kalo nak berpoligami...xlain xbukan...sebabnya ialah...xpuas dengan hubungan sex with their wife! Sucks! Bila ada je pompuan yang xske ngn poligami ni...start la nak jadik ustaz xbertauliah...hampeh je kan!
  3. Saya sangat rindu dengan Nakip.....nasib baik la Krismas nnti dia balik...temankan saya kat rumah...sebab Mama n Ayah hantar DD g balik UMP....saya terpaksa tinggal kat rumah sebab my classmate nak datang...tumpang tempat tinggal sebab adik lelaki dia nak daftar kat IKM Lumut.....
  4. Satu lagi sebab yang membuatkan saya hilang mood....game kat facebook! hampas...xsuka main...tapi da teraddict....waaaa....
  5. PMS...the common problem yang saya kene tempuhi setiap bulan...dan no wonder la mood saya xberapa nak stable skang neyh...hi hi hi...

Malam tadi...saya ada mimpi....hi hi hi...ayah belikan saya DSLR camera!! seronok sangat tau! bila saya tersedar dari tidur...saya konfius...sama ada ayah betul2 belikan ataupun...saya hanya bermimpi....dan ternyata....saya hanya bermimpi...keluar je bilik...ayah suruh saya mandi...hantar kereta g servis....waaaaa....betul la orang kata...mimpi akan jadik terbalik ngn realiti.....ingatkan duit habis belikan saya camera...tapi habis sebab serviskan kereta saya...hi hi hi hi....tapiiiiiii....ayah da janji...akhir tahun neyh...dapat kot....hi hi hi...xkisah la bila2 dapat...asalkan ayah da setuju utk belikan saya camera idaman saya tu....dan dia suh saya berjanji untuk tangkap gambar dia masa dia tengah cycling...hi hi hi..no hal la daddy! hi hi hi....

Itulah kelebihan hidup single....tumpuan pada family 100% dan family pun tumpukan pada kita 100%....

Ha ha ha...!

No comments: