Pages

Friday

Hari Ke-5 di Latihan Industri.....

Assalamualaikum....

Wah...lama sudah ini blog tidak update....memang banyak bz la ini minggu....tadak senang punye masa mahu update ini blog....wah...serupa cakap sama itu Bangla la plak....baru seminggu kirja...cakap sudah ini macam ha....ha ha ha...ok..enaf k...

OK...untuk makluman semua..saya sedang menjalani latihan industri di kilang...ya..saya sudah memegang gelaran minah kilang ok....dan saya sangat suka dengan gelaran itu berbanding dengan gelaran penanam anggur berjaya....ha ha ha....untuk malam ni..saya hanya mampu update sedikit sahaja mengenai kegiatan haram saya di kilang YTY Industry Sdn. Bhd.....supervisor saya Mr.Chen...hi hi hi...saya akan cerita serba sedikit mengenai rakan2 sekerja saya yang comel2 di lain hari k....sebab banyak sgt story yang menarik untuk dikingsi bersama...entry kali ni sbg pengenalan je dulu k...saya kene rangka betul2 utk hasilkan karangan yg berkualiti di entry akan dtg....ok kawan2...mari lihat gambar2 yg sempat saya ambil secara haram...ha ha ha!







No comments: