Pages

Sunday

I'm Not A Pink Lady....

Testing my new fake eyelashes...sebelah je pakai...sebelah lagi nampak pelik...damn~!

Ini Myra muncettt~!! Ha ha ha! Do I care???

Ini bilik saya yang saya sayang....

Ini barang2 yang saya sayang....

Ini pintu toilet saya yang huduh....

Ini briefcase saya untu dibawa ke kilang....

Ini meja mekap saya.....

Ini bantal busuk Deli....

Ini pemandangan di depan umah saya....baru pas siap renovate....

Ini taman mini mama saya...nk upgrade jugak....sian rumput da kene bajak oleh ayah.....

Ini Deli...tgh main PSP....xmandi lagi.... sorry...ada tangga plak....td mama lap kipas....hi hi hi....

Hari minggu ni berjalan dengan lancar sekali....saya sudah siap mengemas bilik...buang segala habuk2 yang melekat dalam bilik saya....lantai bilik pun saya da mop...setahun sekali je....hi hi hi....jangan marah....!

Alaaa...xdapat jugak nak tgk wayang....nak tgk Adnan Sempit....tapiiiii...xde kawan nk pergi sama2.....kalau nak tgk dengan Deli...nanti dia nak popcorn yang besar2....abislah budget I lariiii....ok...sekarang...kad atm Bank Islam saya ada pada Nakip....hope dia xguna la allowance saya dalam tu....waaaa....

DD...kena la plak dia something untuk membalas jasa dia tolong saya uruskan hal2 kat u....alamak....lari lagi la budget I!

Baru ingat nak beli sebijik kek Marble Cheese kat Secret Recipe untuk meraikan jasa dan pengorbanan my parents.....hi hi hi....

Xpe...selagi niat kita baik untuk bahagiakan parents....Allah pasti akan menolong kita....hi hi hi...

Haaaa....ni ada satu kes.....

Saya dinasihatkan supaya percaya pada cinta????

Ha ha ha....kelakar!

Sebab?? Yang bagi nasihat pon baru menginjak usia 20-an....da pung pang pung pang nasihatkan saya bermacam2....siap gerenti saya kawin la...apa la....salah ke saya xnak fikirkan soal cinta buat masa sekarang??? Salah ke kalau saya nak fikirkan pasal masa depan saya....keluarga saya...financial saya???? Adoiii....kelakar gila...actually..budak tu pun baru bercinta....tgh berbunga2 cinta la gamaknya....tu yg nasihat bagai....saya ni...da lalui berbagai jenis cinta da dik oiii....

Apa2 pun....buat apa saya nak pedulikan kata2 orang?? Diorang rasa ke apa yang saya rasa???

Saya kenal diri saya...and now I can do what I want...ignore all things that make me sick!

Hi hi hi...

3 comments:

Vee said...

yeah.....u can do it!!!...
aja~aja fighting~~~

Lynda.CG said...

cute gila eyelashes tu k :)

myra said...

thanks lynda....:)