Pages

Monday

Monday Blues? Monday Pink??

Hi hi hi...bila da bekerja...pasti akan mengalami monday blues...tapi saya? Saya suka pulak datang kerja....hi hi hi....sonok gak bila bekerja ni....macam2 yang boleh saya belajar....dalam masa 6bulan...rasa2nya...banyak jugak yang boleh saya tahu pasal tempat kerja saya...saya memang seronok ngan kehidupan saya sekarang ni....tapi malas pulak nak study subjek statistic...hi hi hi..pe kes?

Apa2 hal pun....saya da tgk Twilight New Moon....eee..saya menyampah bila ada sesetengah pihak yang nak kutuk2 teruk2 muvi kegemaran saya tu....kalau xsuka...duk diam2 je da la...nak menyakitkan hati peminat fanatik macam saya ni dapat apa?? dapat royalti ke?? huh~ Apa2 pun....Twilight tetap di hati saya....xsabar nak tgu Twilight: Eclipse plak....lantak la ngan orang yang dengki dgn muvi tu...asalkan....ramai lagi yang tetap menyokong kuat Twilight!!! Yeahhh!!

Hari demi hari...saya makin benci dengan lelaki tu....xtahu la kenapa....tapi yang pasti...saya amat benci.....saya da cuba lupakan dia...tapi...tetap tak boleh....sampai mati saya tak akan maafkan dia.....kalo dia baca ni......saya nak dia tahu yg saya xkan doakan kebahagiaan utk dia.....tp...kalo dia xbaca....saya tau..dia dpt rasa dendam saya pada dia masih ada dalam hati saya yg pernah dia hancurkan.....dia hancurkan hati saya k.....pecah abis hati saya ni.....

Hurmmm....mata saya sudah mula menunjukkan tanda2 mahu masuk tidur...jadik...dengan ini..saya umumkan...saya mahu tido...kumpul tenaga utk dip former esok....sakit tekak ngn dada asik cium bau latex ngn ammonia je ni...huuuu....kene minum soya bean milk byk2....k la...sampai sini je la ye...bubbye..~

2 comments:

Vee said...

bersabar je ye mira...
time is good medicine...
wait n see what happen to that guy...
huhu.....

remember: what go around, comes around....

dont be stress....
gud luck....
have a nice day...

myra said...

ok..thanks....