Pages

Tuesday

Semoga Berbahagia....

Aku ucapkan tahniah sebab dia da bahagia sekarang....aku tumpang gembira sebab ada perempuan yang mampu membahagiakan dia....aku tak mampu untuk bahagiakan diri aku sendiri...apatah lagi mahu menggembirakan dia....aku memang xlayak utk dia....thanks Allah...segala petunjuk yang diberikanNya....aku kini bersyukur....kerana aku sendiri dapat rasa dan lihat....segala perbuatan yang kita lakukan...pasti akan terima balasan yang setimpal....kedukaan yang pernah dia rasai...kini aku rasai....kebahagiaan yang pernah aku kecapi sebelum ini....dia telah pun kecapi sekarang....aku cuma berharap...yang dia mampu melupakan diri aku yang serba kekurangan dan berbahagialah dia dengan perempuan yang mencintai dia sepenuh hati sekarang.....sesungguhnya...aku tidak mampu memberikan kebahagiaan itu....biarkan aku sendiri...menempuhi hidup yang semakin banyak dengan cabaran dan rintangan....insyaallah...aku tabah harungi semua tu seorang diri....aku yakin...aku mampu....lupakan aku.....berbahagialah.....




No comments: