Pages

Sunday

Fake Eyelashes Day~!

Saya baru nak berjinak2 ngn bulu mata palsu neyh....hi hi hi....ngengada kan! Macam comel je kan kalau da reti pakai benda neyh....actually...saya da banyak buat research pasal bulu mata palsu neyh...cara nak pakai....jenis2 bulu mata palsu yang slalu digunakan....tips2 dari jurumekap seluruh dunia mengenai pemakaian bulu mata palsu neyh...he he he....syok....

Sebenarnya saya berminat sangat nak belajar mekap mcm emo girl....saya bukannya nak jdik mcm dorg..tapi mekap dorg sgt cute...cantik...penekanan kat bahagian mata n rambut....

Rambut saya xstraight mcm dorg....nak buat kasi lurus tapi ongkosnyaaa????! ha ha ha...xpe2...mekap pun da cukup kot....jadik emo girl berambut kerinting la nampaknye....hi hi hi.....

Sorry pada guys sebab entry kali ni agak membosankan....hi hi hi...

Tips nak bagi bulu mata palsu ni nampak real kan....try potong sikit2 kat ujung bulu mata palsu tuh....bagi dia xeven antara satu sama lain....potong secara random je....hi hi hi...pastu..gunakan gam khas utk bulu mata palsu neyh kaler itam...so...xnampak sangat la yg melekat tu bulu mata yg tipu....hi hi hi....nak nampak lagi real...lepas je pakai...sapukan sikit eyeshadow kaler gelap kat bhgn yg melekat kat kelopak mata tuh.....sure nampak galak mata neyh....hi hi hi....saya punya fake eyelashes tuh actually xpotong2 lagi...sebab gunting kecik ilang tah ke mana....so saya saja2 pakai....maklumlah...da lama xmekap...pegi keje memang xleh mekap...sebab da jdik polisi kilang utk tidak membenarkan para pekerja memakai sebarang mekap....hi hi hi....

Kepada girls yang baca entry saya neyh...komen la sket2 pasal bulu mata palsu dan apa2 aje lah....sebab saya memang addicted men mekap2 neyh....hi hi hi hi....

No comments: