Pages

Tuesday

Hariku Yang Ceria~!

Yeahhh...!!

Harini penat tapi saya rasa happy sangat2....hi hi hi...

Aktiviti saya pada harini ialah....menyiapkan marketing sample utk Cardinal Health N8850XP Xp Gloves sebanyak 35 pieces....gambar di bawah ni adalah gloves yang telah saya dan Kak Yam kaji....dari segi color...thickness...weight....harap2 customer dpt accept la apa yg telah kami buat neyh...hi hi hi....



Lepas je balik keje...saya terus menukar pakaian dan mencuci kereta yang da berkarat tuh....hi hi hi....Bari yang tgh demam terlantar di atas sofa turut serta bersama2 menjayakan aktiviti mencuci....hi hi hi..comel betul dia....dan hasilnyaaa....jeng..jeng..jeng.....

Kereta saya da bersih~~~!!! Yeayyy...Bari tolong lap tayar tau....hi hi hi.....

Wah...ramai betul peminat saya dari Bangladesh skang neyh....hi hi hi...senang nak mintak tolong buat keje....nasib badan...peminat perlu dilayan dengan sewajarnya....ha ha ha....peminat dari Indonesia pun ada....wah! I international la!! ha ha ha....peminat yang dari Indonesia tuh sangat ensem...kiranya antara yang terensem kat situ kot...mula2 berkenan gak la tgk mamat tuh...tapi...sejak dia melebeyh2 menggatalnya...saya jadi benci plak!! huh~ tau lah ensem...ingat sume pompuan leh cair ke ngan wajah kacak anda??? mungkin pompuan lain boleh...tapi bukan saya....like my younger brother said....

Kipp: "Kakak, who's ur bf now?"
Saya: "No one......why bongok??"
Kipp: "Oooo...heartless now? Yes...u heartless now...I know already....ha ha ha...."
Saya: "Yes, I am...u skodeng my heart ha?? Hampas kelapa la u!!"

Dia kata saya da xberjiwa skang....see...dia sendiri nampak apa yang saya sendiri xnampak....walau betapa ensem dan baiknye lelaki kat dunia neyh....saya da x amik peduli....yang penting....I can survive with my life....bersendirian....

Hi hi hi....

Esok...ada lagi marketing sample yg perlu disiapkan.....nak tau apa dia? hi hi hi....gloves kaler purple...utk company Microflex....kalau diorg ambil kilang saya neyh as their supplier....memang berkembang lagi lah nampaknya kerja saya dan Kak Yam...ha ha ha...

Bekerja sangat menyeronokkan...saya suka!!!



No comments: