Pages

Friday

Luahan Hati~



Apa agaknya rasa jika hidup ni tiada sebarang masalah???

Apa agaknya rasa jika hidup ni selalu gembira tanpa duka???

Andai kata gembira itu tidak membosankan....sudah tentu kehidupan kita seharian sangat menyeronokkan.....

Masalah yang datang pada saya....walaupun tidak bertimpa2...masalah tu boleh dikatakan masalah long term....saya xsuka dengan masalah saya skang....saya bosan....mood saya akan turun 110% kalau saya terfikirkan tentang masalah tu.....

Arghhh!

Jangan sampai tahap saya sudah bosan dengan masalah tu dan saya akan terus tinggalkan masalah tu tanpa jlan penyelesaian sudah la......

Minor problem yang datang pun kadang2 sangat menyakitkan hati!

Kenapa saya ada masalah????

Mungkin sebab saya tidak sempurna.....mereka yang sempurna...mesti xde masalah yang datang...argh...sonoknya jadik kanak2.....kanak2 hanya mengerti tentang keseronokan bermain dengan kawan2 dan melayan tayangan kartun je.....

Saya bosan...

Saya penat....

Saya rasa nak nangis....

Saya xboleh nak mengadu kat sape2 lagi tentang masalah saya.....

X semua masalah saya boleh dikongsikan dengan family.....sebab...kadang2...mereka juga jadik punca kepada masalah saya.....

Saya tertekan dengan keadaan skang....

Saya menyesal dengan kehidupan lampau saya....

Saya rasa nak nangis....

Saya rasa nak jerit kuat2....

Saya rasa nak tido je sepanjang hari.....

Saya rasa saya xnak bangun untuk menghadapi dunia realiti.....

Kalau la masa itu boleh diundur....saya akan buat sebaik mungkin....dan saya xkan menyesal sampai skang....






Saya xbahagia sekarang...

3 comments:

silap said...

kehidupan mmg xdpt lari dr masalah..setiap masalah ada jalan penyelesaiannya..usaha, doa dan bertawakal kpd Allah..kalau myra nak tahu..semakin byk masalah dan kita dapat mengatasinya umpama berlian yg semakin bersinar akibat tekanan di dlm perut bumi...

rudinshah said...

Boleh je luahkan kat Espresi. Hehe.. Peace :)

Vee said...

mira...

aku komen sbg kawan, xde pape mksud lain....

knape ngn ko semenjak dua menjak ni??
aku tgk ko mcm dah ok, hepi, bole mnjalani kehidupan sharian, tp bile bace post ko cmni, kesian gak aku tgk ko...
jgnla tensen2 lg....
bnde dah lepas, tinggalkan je...
xperlu pk2 da...nnt ko jgak yg tertekan....
ad pape, ko kn bole rujuk mama....
mama lah org paling memahami ko...
susah n perit cmne pun, aku yakin die msti tlg ko kalo ko dlm mslh...
percayelah....try talk to ur mum...she'll heal u...

ko try la kontek kwn2 lame universiti dlu....mybe dorg bole tlg ringankan beban ko....

kalo aku, aku tau aku xkan dpt tlg ko....soo sory..walaupun aku nk tlg, aku tau ko xkn nk....

papepun, aku doakan kesejahteraan ko....aku harap ko tabah n sabar je lah.....doa byk2.....mintak tlg dari-NYA....InsyaAllah....

take care, be happy like always...


p/s : aku xperlu bgtau aku sape sbb ko pun tau aku sape...k...