Pages

Saturday

Saya Tidak Gemar Berkawan Dengan Individu Yang Menjengkelkan!

"**** SAYANG *.*.* ***** (ada smiley malu2)"
)!($!#!)#&

Urgh~!

So annoying kan??

Tak tau la kenapa saya rasa tak suka kat forumer sorang neyh.....

Kecoh tul minah sorang neyh....

Mungkin minah ni baru je nak menginjak usia dewasa kot....

Ha ha ha.....

Tapi saya ok je selama ni berkawan dengan budak2 remaja neyh...tapi xdela seannoying minah sekor neyh...

*sorry...bahasa saya agak kasar...*




7 comments:

eyes143.. said...

agagaga.. i noe..

so nonsense kan.. =]

myra said...

sgt nonsense!!!!

ha ha ha...

Kehidupan said...

minah mana lak tuh....?

hihi...

laki yang annoying tade ke makcik mira? :p

myra said...

laki toksah ckp la..ramai sgt...tu yg malas nak pk....

ni minah sorg je....larat la nak post....

ha ha ha!

Kehidupan said...

adakah saya pun sama gak...?

uwaaa...

teruknya daku.. :(

myra said...

no....budak xcukup umo masih dalam kawalan yg baik....

ha ha ha!

Kehidupan said...

mentang2 la saya baru 13 tahun je..

xper2, nnt sy da besar, siap ahh :p