Pages

Thursday

Honeymoon di UMP~

Sorry kepada Nudra sebab curi tajuk ni dari kertas yang diedarkan tu ye....ha ha ha ha....

Ya...saya honeymoon di UMP selama 2 hari....

Mengikut perancangan...saya sepatutnya berada di sana selama 3 hari..tetapi disebabkan saya sudah tidak sabar untuk peluk ciom Mama saya...saya balik jugak sebaik sahaja program Malaysia Soft Skills Skill (M3S) tamat.....

Hari Pertama

Di hadapan pusat boling di Berjaya Megamall.

Di dalam sebuah tandas perempuan di Berjaya Megamall.

Mangkuk tandas di belakang saya.

Saya bertolak dari Lumut pada jam 9.30 pagi....sepanjang perjalanan memang saya buat2 cool je...padahal dalam hati gementar gila drive sorang2 ke Kuantan....hu hu hu....dan akhirnya saya telah selamat sampai di UMP pada jam 4.30 petang.....laju ke saya bawak? tak kan??? heee...

Pada jam 8.00 malam...saya dan rakan2 telah membahagiakan diri di Kuantan...kami berbahagia di Berjaya Megamall....ingatkan nak main bowling...tapi ramai nak mamfus orang yang membowlingkan diri....ha ha ha...setelah puas menunggu....kami memutuskan untuk membatalkan sahaja niat kami untuk membowlingkan diri...kami membuat keputusan untuk mengkarokkan diri di Kompleks Teruntum....sesampai sahaja kami di sana....kami agak terkejut kerana suasana pusat karok tu seperti kelab malam...ragu2 juga kami nak membahagiakan diri di sana....ha ha ha...pada malam itu..memang kami menggilakan diri yg sudah sememangnya gila ni....kami habis berbahagia ngan karok lebeyh kurang jam 1.30 pagi....

Dan saya melelapkan mata pada jam 2.30 pagi....harap maklum....

Hari Kedua

Kertas penilaian M3S.

Saya sedang tersengih.

Pada jam 8.00 pagi...saya dan kawan2...menghadirkan diri ke program M3S....tah pape je jawab penilaian tu....

Pada jam 11.00 pagi...kuar dewan...dan berusaha mencari surat pelepasan untuk diberikan kepada supervisor tempat kerja....bapak hangin masa mencarik...sumenye berebut2 da....serupa Bangla jumpa KFC! Huh~!

Pada jam 1.30 petang...saya bertolak balik ke Lumut....wah...perjalanan balik ni memang anyak cabaran....mata ngantuk...rahim senggugut....dugaan betul!

Saya selamat sampai pada jam 6.00 ptg.....alhamdulillah....

Hari Ketiga

Si boosook saya yang malang~

Saya berehat di rumah~! Heee~

Lappy kesayangan saya da diupgradekan oleh ayah....tapi malangnya...memory card camera boosook saya sudah rosak....reformat da banyak kali...tapi still xleh nak elok....bila nak tgk dlm lappy...gambar2 sume xkuar....bila tgk dalam camera...ada la plak....hu hu hu....walaupon si boosook da buruk...saya masih memerlukan khidmat dia.....so sad~

No comments: