Pages

Sunday

Rainy Sunday~


Pagi yang gelap...kini sudah terang~ La~ La~ La~

Ahad...hari yang sangat menenangkan apabila kebanyakan orang menikmati tido yang lena...sejuk...sangat lena...

Saya pula..pagi2 da fikirkan kerja apa yang patut saya siapkan...untuk hari ini...hanya satu hari sahaja saya cuti...6 hari lagi saya sibuk dengan hal2 di luar rumah...

Tapi...hari ini..saya cuba untuk menenangkan fikiran...saya keluar cari perfume...dapat 2 jenis perfume...tapi saya hanya beli miniature perfume...masih xmampu utk memiliki perfume yang mencecah harga sehingga RM3++....tapi tidak mengapa la...saya masih berkesempatan menggunakan perfume yang kecik ni....

Lepas itu...saya singgah ke kedai cenderahati untuk membeli sebuah hadiah untuk supervisor saya...burpday dia da lama da...16hb Mac...tapi saya xsempat nak bagi dia apa2....so..alang2 saya keluar..saya belikan sekali....

Dan akhir sekali...saya pulang ke rumah...makan kerepek pisang manis yang saya beli dari rakan sekerja saya...then..saya masuk bilik...siapkan kerja2....yang berkaitan dengan hidup saya as a student n trainee...

2 comments:

Lynda.CG said...

love tht DKNY scent =)

myra said...

tapi saya geram ngan versace!!!