Pages

Friday

1 Masalah Sudah Berlalu...1 Lagi Masalah Bakal Menjelma...

Salam...

16hb April 2010

Masalah untuk hari ini sudah pun selesai...alhamdulillah....Segala butiran untuk LI saya...sudah pun selamat diselesaikan...lecturer datang tadi...saya betul2 bersyukur kerana 1 masalah telah pun selesai...tapi...tepat jam 2.10 petang tadi...setibanya saya ke lab selepas menjamu makan tengahari di warung....saya betul2 terkejut kerana lab banjir...ada paip bocor...charger battery laptop saya rosak sebab da tenggelam dalam air...masalah muncul seketika...saya tidak senang hati...tapi..saya berharap agar charger battery satu lagi masih berfungsi....dan alhamdulillah....ianya memang berfungsi...saya betul2 bersyukur....bersyukur Ya Allah!

20hb April 2010

Tarikh ni sangat mendebarkan....saya menghadiri retest untuk subjek Statistic & Quality Control saya....sebenarnya...saya tidak sempat untuk study...kerana sibuk dengan tugasan semasa praktikal...kalau diikutkan...saya hanya ada 3hari sahaja lagi untuk mengulangkaji subjek tersebut....saya betul2 risau dengan dugaan yang satu ni....Ya Allah...Kau berikanlah aku kekuatan dengan setiap ujianMu ini....aku tau....Kau tidak akan memberikan dugaan kepada aku melainkan aku tidak boleh menghadapinya....

P/s: Kepada Booncit....semoga selamat pulang ke kampung...


No comments: