Pages

Thursday

Alhamdulillah....

Haaa...akhirnya...sudah ketemu jugak dengan batu dalam hempedu ayah....di atas ni adalah gambar selepas batu dikeluarkan....yg kaler hitam tu la....ni baru satu...ada lagi 3 ketul...tapi lebih kecil dari yang ni....

Semalam saya dan mama bertolak ke Ipoh jam 2.30 ptg.....konvoi dengan kawan ayah....sampai ke Hospital Pantai Putri jam 4.++ ptg...tapi ketibaan kami tidak disambut oleh ayah kerana doctor sedang mengeluarkan batu dari hempedu dia.....mula2..kami rasa cuak jugak...ingatkan ayah kene operation....tapi..rupanya hanya masukkan camera melalui mulut n doctor keluarkan batu terlebeyh dahulu....InsyaAllah...Jumaat ni ayah akan ditebuk untuk keluarkan batu dari badan dia....

Perjalanan ke Ipoh sangat jauh...almaklumlah..saya jarang ke Ipoh....memang xpernah la ke Ipoh...hi hi hi..kawan ayah pelik je...ye la..selalunya orang muda mcm saya la akan selalu ke Ipoh.....untuk dapatkan sedikit entertainment dunia....hi hi hi...tapi saya xpenah....:p

Ayah asyik kentut je lepas dari pengeluaran batu dari hempedu tu....huh...buat malu den je...hi hi hi....xpe..asalkan ayah da dalam keadaan selamat....

Lepas tgk ayah....kami ke Jusco Ipoh...n saya dan mama sempat grab 2 buah buku....Deli? Dia nak amik buku novel pasal monster...n saya xbagi..hajat Deli xkesampaian...majuk sampai kat umah....hi hi hi....novel tu sgt xsesuwai....

Bahaya~!

No comments: