Pages

Tuesday

Hati Saya Gumbira~


Saya tak sangka sebab saya masih mampu untuk bercinta....masih mampu untuk menyayangi dan disayangi....

Saya betul2 rasa bahagia sekarang....

Hati saya sedang dirawat oleh dia....

Tiada apa yang dapat saya gambarkan tentang kegembiraan hati saya sekarang....Saya rindu dia....

Segala masalah saya yang sangat menyesakkan jiwa dulunya kini terubat dengan adanya dia....

Hi hi hi....

Dia sangat istimewa sekarang....

Dia sangat saya sayangi....sangat saya rindui....

Pengalaman lepas akan saya jadikan pedoman untuk masa sekarang.....

Saya mahu jadi yang terbaik....

Saya mahu jadi seseorang kekasih yang matang dan memahami....

Saya boleh!

p/s: Sorry guys, entry kali ini sangat membosankan....hi hi hi....


8 comments:

eyes143.. said...

who's dat guy? =]

myra said...

yg pasti bukan org dr mana2 forum...hi hi hi....

abu said...

ye ke...
so sape laki 2???
nk knl...
huhuhu

myra said...

hi hi hi....rahsia.....

abu said...

saya tau sape...
hahaha

myra said...

hurmmm...sape???

nurulazlizamohdasri said...

semoga bahagia selalu :)

myra said...

thank you...