Pages

Wednesday

Hati...Bersabarlah....

Yeahh...

Ayah telah pun dimasukkan ke hospital pantai di Ipoh....

Mungkin segala proses pembedahan akan berjalan lancar dan selamat....

Diharapkan ayah cepat sihat....

Mama...happy belated burpday yang ke-46.....

Harap2...tiramisu cake yang kakak belikan tu sedap la ye...hi hi hi...

Ni mama saya....

Nampak muda x mama saya???

Hi hi hi....

Sampaikan saya sendiri terglak bila kawan sekerja saya yg berusia lewat 30an panggil mama saya makcik...sebab mama lagi nampak muda dari dia....xsesuwai la dia panggil mama makcik....hi hi hi....tapi xsangka usia mama da pun menjangkau ke nombor 46....da nak dekat 50 da....hi hi hi...tapi kalo round up kan nombor tu..memang da 50 da....sorry to say ya mama...hi hi hi...

Alhamdulillah...mama masih sihat utk menjaga kami sekeluarga...dan mama la sumber inspirasi saya utk bersabar dalam menjadi seorang perempuan...dan mama la bakal menjadi idola saya apabila saya melangkah ke alam rumah tangga....mama memang supermom yg saya ada....mama supermom saya....anda pun ada supermom jugak....

Saya sayang supermom saya....!

Dan saya sayang superdad saya...sebab dia nak kene operate da....superdad perlu yakin ngan kejayaan operation tuh....mesti boleh dan pasti boleh!! Jangan takut2....saya tau..ayah takut duk hospital...tangan masuk air pun dia takut...hi hi hi..padahal saya da bercucuk ngan jarum air tu banyak kali da....sampai tinggalkan bekas kat tgn...dot..dot..dot...

Ni la superdad saya yang ensem n macho....gambar ni saya amik sebab saya sgt gembira ayah baru kuar hospital...terkejut sgt2...igtkan balik keje tu nak g tgk ayah kat hospital...rupa2nya dia da duk bergayut ngan nenek kat tepon....tapi pas gamba ni diambil...ayah g tukar hospital kat Ipoh...n sampai skang dia kat Ipoh....

Dan lastly...

Ni saya....masih pening dengan keadaan sekarang....mula2 rasa lega sebab exam sume da abis....tinggal nak berikan perhatian pada kerja.....tapi....lepas exam....bape hari la saya cuti kerja....ni pun da amik cuti seminggu....pastu next week nak amik DD kat Kuantan....angkut barang2 dia sekali sebab cuti sem....

Huh~ what a beautiful life....

Booncit pun tgh busy je sekarang ni...selagi xsiap report dia..selagi tu la dia busy...kesian dia....melayankan kerenah boss lidah terbelit dia tu....haishh...hope saya tidak lagi mengusutkan dia....biarlah dia....kalau dia xbusy..mesti dia nak ngada2 ngan saya....tapi sekarang dia tgh busy n stress...saya harus paham....

OK...JERAWAT NAK TIMBUL KAT DAGU SAYA! DAMN!!


2 comments:

abu said...

mama anda kelihatan lbh muda dr anda...
hihi...
jgn mrh

myra said...

eleh....biarla...yg pasti..umo dia 46 n saya 22....hi hi hi....