Pages

Sunday

Kebangkitan Jiwa~

Photobucket

Saya mahu penuhi hidup saya dengan warna warni cinta dan kasih sayang sesama manusia.....pahit manis mengecapi kejayaan....dan saya mahu memenuhi hidup saya dengan pelbagai pengalaman yang boleh saya timba untuk kehidupan saya yang akan datang.....

Saya mahu menikmati kehidupan saya yang hanya sementara ini.....

Sementara jantung saya masih berdegup...darah saya masih mengalir...mata saya masih berkedip....saya mahu buat yang terbaik....untuk diri saya...dan keluarga saya....

Amin~

Photobucket


P/S (1): Selamat ulangtahun perkahwinan yang ke-23 saya ucapkan kepada kedua orang tua saya....Saya sentiasa mendoakan kebahagiaan dan kesejahteraan hidup mereka berdua....dan saya sentiasa berdoa agar anak2 hasil dr perkahwinan mereka akan menjadi insan yang berguna pada masyrakat dan agama.....

P/S (2): Thank you Booncit~ Players Man U kene pencen segera.....anda perlu beralih kepada pasukan Chelsea plak ye selepas ni...ha ha ha...and tahniah kerana telah berjaya menjaringkan 5 gol utk pasukan futsal anda.....tahniah lagi sekali...


Photobucket

No comments: