Pages

Friday

Lelaki Memang Suka Jaga Tepi Kain Perempuan...

Salam....

Yeah...saya sedang kebosanan...kalau saya kebosanan...memang lumrah la untuk saya mengupdate blog saya sebanyak beberapa kali....ha ha ha....Dalam pada kebosanan yang melanda diri ini...saya mendapat idea tentang topik satu thread dalam satu forum pasal trend orang perempuan sekarang posing....dan thread tu mendapat sambutan hangat oleh kaum lelaki...amboi2...orang lelaki sekarang ini sudah pandai untuk bersuara ye....ada sahaja yang orang perempuan buat tak kena pada pandangan mereka....almaklumlah...orang perempuan sudah ramai sekarang....orang lelaki boleh la demand sikit ekk...beruntung jadi orang lelaki....nak berskandal sampai 8 orang perempuan pun boleh....hi hi hi...

Ok2...tanpa membuang masa lagi....saya senaraikan apa yang orang2 lelaki complain pasal cara orang perempuan berposing....dan saya sertakan gambar2 eksklusif dari saya sendiri...kerana saya orang perempuan yang suka berposing dalam camera...dan saya memang terasa...sebab saya sensitif....touching2 hati ini....huh~



Mendongak ke langit seolah2 ada kamera kat atas sana

1st...antara komen yang ada...mengatakan...orang perempuan suka berposing pandang camera mendongak ke atas langit....macam dalam gambar di atas....ha ha ha....maaf..gambar di atas memang terlalu mendongak ke langit.....hi hi hi....huduh benor rupanya saya ni.....peduli apa saya...asalkan ada mata....ha ha ha...ok...abaikan gambar di atas....kita beralih kepada gambar di bawah pula....

Mencembung dan mencengkungkan pipi sambil melayangkan cakaran harimau

2nd pula...orang lelaki kata....kita orang perempuan...suka sangat tangkap gambar kembung2kan pipi....errr..tapi saya terpaksa mencengkungkan pipi saya kerana pipi saya sudah terlalu kembung....hi hi hi....tapi saya tetap terasa....huh~

Kami lakukan posing ini kerana ingin kelihatan cute ok....(pengakuan ikhlas dari saya mewakili setiap perempuan....hi hi hi)

Suka tangkap gambar dalam kereta

3rd...haa...ini komen yang saya pun tak suka juga...sebab saya terasa....hu hu hu...mereka bilang...kita orang perempuan suka tangkap gambar dalam kereta sebab nak menunjuk-nunjuk yang kita ada kereta....ala...banyak benar la complain mereka....kalau saya...sebab saya tangkap gambar dalam kereta ialah....masa tu sahaja yang saya kelihatan kemas...berbanding apabila saya berada di rumah...saya selebet sikit bila dalam rumah...takkan saya nak letakkan gambar selebet saya dalam laman sosial....eeee...mesti ramai yang termuntah tengok saya....hi hi hi.....


Suka tangkap gambar depan cermin

Ini antara complain yang terfamous di antara yang terfamous ye kawan2....errr..bukan orang lelaki pun suka tangkap gambar depan cermin ke?? Atau saya tersilap pandang??? Mereka2 yang complain2 ni...mungkin mereka2 yang sudah lanjut usia.....try tengok Myspace...berlambak orang lelaki posing gini tau....janganlah nak complain2 orang perempuan plak....hu hu hu....

Ada juga yang complain dan persoalkan kenapa orang perempuan suka tangkap gambar tang muka je??? Ada yang kata...nak cover badan yang tembam la....ada pula yang kata nak tunjuk kecomelan wajah sendiri la...sebab kalau tangkap gambar dari jauh...tak nampak tahi lalat Siti Nurhaliza.....apa-apa saja la wahai kaum lelaki yang dihormati sekalian...apa pun telahan anda...kami terima dengan hati yang terbuka.....kerana memang kami yang sepatutnya yang posing sebegini....boleh anda bayangkan kalau lelaki yang berposing sakan macam perempuan...mesti nampak memualkan...am I right?? Hi hi hi....

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada kaum Adam yang begitu prihatin dengan kami kaum Hawa....dan secara tidak langsung...membuktikan kaum Adam pun suka jaga tepi kain orang lain...hi hi hi....jangan salahkan kami lagi ye....lelaki pun lebih kurang juga sebenarnya....

Kepada kaum Hawa...tunjukkan lagi bakat anda dengan ber'camwhoring' agar kelihatan lebih cun dan comel....kreatif itu penting ok....

Sekian...terima kasih....



No comments: