Pages

Wednesday

Manusia Perlu Belajar Untuk Bersyukur....


Saya bersyukur dengan apa yang ada sekarang...at least semuanya fit dengan kehidupan saya...apa yang saya ada...di mana saya tinggal...apa yang saya dapat....semuanya saya bersyukur...bila saya bersyukur...saya rasa hidup saya sudah lengkap....Alhamdullillah....

Apa yang penting...saya perlu improvekan semua benda yang saya sudah ada....just make it better than before....hi hi hi...

I really love my life now....

And the mossssstttttt important thing is....all of my problems were gone....!

Sekarang adalah masa untuk memberikan sepenuh perhatian pada diri sendiri dan keluarga...kalau dulu...selalu je melenting xtentu pasal..semuanya sebab tertekan dengan masalah2 yang da pun berlalu tu...sekarang boleh la improve balik...boleh masakkan untuk mereka....perbanyakkan amal ibadat....tenang...tenang....bersyukur sekarang ni....Alhamdulillah (again?)...

Banyak la masa untuk download mendownload sampai lebam...hi hi hi...

But at the same time...I still praying for my beloved Booncit....I wish that he can do better in his presentation for his Industrial Training....I always wish u the best Booncit....and u too...don't forget Allah to help u...only Him can give anything that u want k....

Saya sayang dia...a lot!



2 comments:

abu said...

xabes2 ngan booncit die...
sape la booncit 2 agaknye

myra said...

ala...sebok je...