Pages

Saturday

Ujian Dari Allah...

Sekali lagi saya diuji olehNya....

Ayah saya telah dimasukkan ke hospital.....

Sebab? Masih belum diketahui.....

Gejala2? Tersimpan dalam pengetahuan mama dan saya sahaja.....

Saya sedih...tapi..mama pasti lagi sedih....

Saya banyak dugaan...tapi mama lagi banyak dugaan dari saya.....

Saya bersyukur kerana masih mampu untuk menolong ayah dan mama dalam keadaan mcm ni....

Saya bersyukur sangat2 kerana saya berpeluang untuk menjaga mama dan ayah...

Saya bersyukur di atas ujian yang datang ni....

Alhamdulillah....segala ujian dariNya pasti ada hikmah yg tersirat...yang mungkin saya sendiri tidak mampu untuk mengetahui rahsia di sebalik hikmah ujian dariNya ini....

Dan...saya memohon...agar ayah kembali pulih seperti biasa.....

Terima kasih kepada Kak Mariyam Nisa dan Kak Nadwa kerana membenarkan saya cuti pada hari ini.....

Terima kasih kepada Booncit kerana berada di samping saya even hanya dunia atas talian....

Terima kasih juga kepada semua kawan2 yang sama2 doakan kesejahteraan ayah saya....

Terima kasih semuanya....

Saya bersyukur sangat2 kerana saya masih dikelilingi oleh mereka yang menyayangi saya.....




No comments: