Pages

Saturday

Lumut-Kuantan-Lumut-Peluk Bantal~

Salam sejahtera semua...

Perjalanan hari ini sangat memenatkan...semuanya gara-gara untuk ambil DD sempena dengan cuti semester...

Tiada apa yang istimewa pun perjalanan tadi....terlalu banyak kemalangan saja....

Saya berjaya memandu tidak melebihi had yang ditetapkan...Alhamdulillah...tapi Nakip sangat sinonim dengan 140km/j...

Gambar2 kami yang sempat dirakam:

Muka saya sudah gelap...dan sedang keletihan...kerana baru sampai UMP...

Dari kiri; Buzz & DD...

Sorry Buzz...muka U tak sempat siap masa akak amik gambar ni...hi hi hi...

Saya kelaparan kerana kesejukan dan tekanan melihat gelagat pemandu yang sangat 'pandai' di jalan raya....

Pasangan kekasih yang cool~ Buzz & Nakip (my co-pilot)...




Sempat merakam D3000 DD...saya yang mengidam...DD yang beli dulu...almaklumlah...saya ni tak sekaya DD....nak DSLR dengan lappy baru...sekadar tengok je mampu..selebihnya saya gigit jari saja la...

Sekian sahaja kisah saya pada hari ini...sungguh bosan~


5 comments:

abu said...

npe u xmekap...
hihihi...

Myra said...

nape? I tak lawa ke kalau tak mekap???

abu said...

hihihi...
kulit u nmpk gelap la...

Myra said...

ala..kulit i memang gelap la u....

i ni bukan omputih...

abu said...

ye ke glap?