Pages

Sunday

Saya Bukan Loser!


Ya..saya bukan loser...

Saya akan buktikan satu hari nanti kehidupan saya paling bertuah berbanding dengan manusia lain...

Saya mampu untuk mencapai semua impian saya...saya akan berusaha ke arah itu sekiranya saya ada peluang itu...saya akan buat mereka yang selalu mengkritik kebolehan saya terkejut...dan hormati saya...saya mahu diri saya dihormati...

Saya akan pedulikan apa saja masalah remeh yang datang dalam hidup saya..sebab ada benda yang perlu saya selesaikan untuk kesenangan hidup saya kelak...saya akan jadi manusia yang paling bahagia suatu hari nanti...

Memang selama ini saya seperti hangat2 tahi ayam...tapi itu dulu...sekarang bukan lagi masa untuk berangan2 kosong...saya akan buktikan!!!

Saya mahu menjadi manusia berjaya...

Keep moving forward!!!



6 comments:

abu said...

yeah...
u go girl...
i sokong u dr depan, blakang, kiri, kanan...
ok???

Myra said...

u mmg penyokong setia i....

hi hi hi...

abu said...

hihihi..
ala malu la mcm ni...
huhuhu...
mcm ne u tau

Myra said...

hi hi hi...i know everything about you.....everything babe...everything!

abu said...

wow...
xterkata

Myra said...

dun say any word then....ha ha ha ha!