Pages

Wednesday

Today, I'd Lost My Focus. Really Sad.



Harini nasib saya agak malang....saya kehilangan fokus saya...saya tak tahu apa yang jadik harini....pagi2 lagi saya telah menumpahkan latex di dalam lab...and then saya menjatuhkan former dan former tu pecah...nasib baik la harga former tu bukan RM500 seperti yang telah digembar gemburkan oleh lab assistant....kerana harga sebenar former tu adalah dalam range RM15-RM16 sahaja....ha ha ha....dan saya juga telah kehilangan ingatan yang saya sendiri tak tahu mana saya letak ingatan saya itu...adakah di dalam almari? atau di dalam rak kasut?


Arghhh...harini saya kehilangan fokus saya....saya merindui fokus saya...tapi fokus saya telah hilang pada harini...harapan saya agar fokus saya akan kembali pada esok hari....kerana saya perlu menyiapkan beberapa experiment report untuk dibentangkan di technical meeting pada hari Sabtu ni....hu hu hu...fokus..kembali la dikau kepadaku....betapa pentingnya fokus dalam diri ni...kehilangan fokus telah menyebabkan kehidupan saya sedikit kucar-kacir pada hari ini....

Fokus....I really miss u....I need u like Romeo needs Juliet....please come back to me....



No comments: