Pages

Sunday

Malam Yang Indah. Tapi....

Malam ni saya sangat tenang sama seperti malam semalam. Tenang sehingga saya berasa selesa menggolekkan diri di atas katil. Hi hi hi. Mungkin kerana penat sangat dengan aktiviti2 siang tadi.

Dengan ketenangan ini, saya turut berasa happy sebab saya disayangi oleh Mama, Ayah & Si Booncit. Si Booncit semakin hari semakin sweet. Pandai dan rajin dia mengambil hati saya. Terima kasih banyak2 la ye sayang.

Tapi, report belum siap. Jadi malas pula nak siapkan report kerana bos tak ada esok. Hi hi hi. Heaven kan?

Malam2 macam ni, memang seronok bila layan lagu2 dari album sebuah band dari America ni, Lady Antebellum. Konsep muzik yang dibawa oleh mereka adalah country music. So, memang sangat bersesuaian la untuk dilayan pada waktu malam dalam bilik sorang2. Lagu paling best dalam album mereka yang saya sedang dengar sekarang ni ialah lagu Can't Take My Eyes Of You. Lagu terbaru mereka pun best jugak! Need You Now. Meletup lagu tu.

OK. Saya nak berlibur bersama2 bantal2 kesayangan saya dulu. Esok kerja! Best!



4 comments:

abu said...

si booncit sweet pon nk heboh...
diam2 sudah...
jeles

aibaks said...

haha..
da gi tido..peluk bantal2 tuh..

abu said...

awak ke si booncit die???

Myra said...

aibaks: ye2...bantal saya da nangis2 da ni..mintak dipeluk...ha ha ha...

abu: bukan la...si booncit saya booncit...aibaks ada 6packs....ha ha ha!