Pages

Sunday

Pulang Ke Sarang.

Penat sangat!

Baru balik dari kampung kerana sepupu melangsungkan perkahwinannya. Gamba masih dalam proses mengedit. Yang pasti suami dia tak hensem! Tak padan dengan sepupu saya. Apa2 pun, saya berharap agar anak yang bakal dilahirkan lebih kepada gen sepupu saya.

Semasa dalam perjalanan pulang dari Johor ke Perak, kami sekeluarga telah menyaksikan kemalangan jalan raya yang melibatkan sebuah lori dan sebuah kereta Proton Pesona purple. Pemandu lori tercampak keluar! Real depan mata saya! Mengerikan.

Pemandu lori yang tercampak keluar ke seberang jalan sempat bergerak ke tepi bagi mengelakkan kenderaan yang bertentangan melanggar dia. Tapi apa yang sempat saya nampak, pemandu lori tu macam hancur jek kaki dia. Sungguh mengerikan!

OK. Sekarang Si Booncit tengah merajuk sebab saya da selalu merajuk. Sila amik nombor untuk merajuk ye! Lepas ni giliran siapa pulak nak merajuk?



3 comments:

abu said...

bergerak ke tepi or mengalihkan diri??
hahaha

Myra said...

shadap booncit!!

abu said...

hahaha