Pages

Tuesday

Saya Sudah Bahagia Kembali.


Ya! Saya bahagia dengan dia sekarang. Ini Si Booncit. Dia paling pahit dan dia paling horror skali.

Dia bawa saya pergi melawat muzium. Lepas tu dia bawa saya beli labu sayong. Saya pula bawa dia ke Marina Island dan Teluk Batik. Kami sehati dan sejiwa. Tapi kadang2 tak pun.

Apa2 pun. Dia adalah lelaki yang saya cari selama ni. Dia adalah lelaki itu. Dan saya rasa ada sesuatu. Saya rasa saya pernah nampak dia di dalam mimpi. Saya macam pernah berjumpa dia sebelum ni walaupun kami hanya berkawan melalui atas talian saja.

Saya dapat rasa dia adalah lelaki itu. Si Booncit adalah lelaki itu. Perlukah saya tekankan banyak kali bahawa lelaki yang dalam gambar ini adalah lelaki itu?

Saya sangat2 memerlukan perhubungan yang kekal sehingga saya mati. Si Booncit, baca ni.

No comments: