Pages

Tuesday

Sebak.


Harini saya masih berasa sedih kerana terpaksa meninggalkan rakan sekerja. Gambar2 sebelum saya berangkat keluar dari kilang ada di Facebook. Kawan saya tag saya dalam gambar tu. Tapi, saya betul2 tak boleh nak tengok gambar2 tersebut. Saya mesti menangis. Sedih sangat. Baru saya dapat rasa kehilangan kawan2 yang tak dapat bersama saya ketika saya susah nanti. Saya sedih.

Tanggal 16hb Jun 2010, pada jam 12.30 petang, saya telah meninggalkan kawan2 saya. Sepanjang perjalanan pulang ke rumah saya menangis. Hati saya sangat berat untuk meninggalkan mereka semua. Saya sedih.


Tapi, apakan daya saya. Saya terpaksa meninggalkan mereka untuk mengejar cita2 saya. Saya mahu bergelar seorang jurutera yang berjaya. Banyak pengorbanan yang saya lakukan dalam mencapai cita2 saya. Saya sudah berjanji dengan kawan2 saya untuk belajar dengan bersungguh2. Saya sudah berjanji akan berjumpa dengan mereka bila saya sudah berjaya kelak. Saya tahu, kawan2 saya sentiasa mendoakan kejayaan saya. Dan sekarang, saya rindu Kak Yam saya. I really miss her a lot.


:'(


No comments: