Pages

Thursday

Thursday Blues.

Pagi2 lagi saya sudah dikejutkan bangun tidur. Rasa tak puas tidur. Almaklumlah semalam tidur pukul 1 pagi sebab bersembang dengan Si Booncit. Padahal da tau esok pagi2 nak kena pergi ke hospital untuk buat urine test for drugs. Haaa~

Datanglah pula penyakit yang menyerang kaum hawa setiap bulan. Lagi la bertambah blues. nasib baik pergi hospital tak menunggu lama. Tapi agak bengang dengan nurse also known as makcik yang tunggu dekat kaunter patologi tadi. Buat malu saya saja menerangakan tujuan saya datang ke sana. Kalaulah ayah Bari ada, mesti kelam kabut makcik tu. Makcik tu tak pandang langsung muka saya until she finished do her work and after 10minutes I explained my purpose come there. Damn! Mama pun macam da bengang dengan makcik tu. After 10 minutes I stood up like 'tiang bendera', finally she gave me a bottle. Saya minum air banyak2 sebab tak rasa nak kencing. Ha ha ha. Pergi toilet. Masuk toilet. Selesai. Hangat! Ha ha ha!

Simple jek urine test ni. After 1 week, saya datang lagi untuk ambil result. Dan saya rasa mesti ada yang positif sebab ini 1st day saya period! Ha ha ha! Geli! Yucks! Padan muka makcik tadi kene test my disgusting urine. I'm happy for that. :))

But, my Thursday is still in blues.........................................


No comments: