Pages

Sunday

Hanya Gambar.

Disebabkan keletihan dan kepenatan, hanya gambar sahaja yang mampu saya postkan. Ini disebabkan rasa gedik saya yang mahu jugak berblogging even penat dan letih sedang menyerang badan saya. Ha ha ha. Serious penat! Sesampai sahaja saya di pintu masuk masjid UMP, badan saya menggigil. Saya fikir mungkin saya sedang kelaparan memandangkan saya langsung tidak berhenti makan selain daripada mengisi minyak sahaja.

Sampai bilik terus landing atas tilam. Tak larat sangat. Nasib baik esok kelas jam 2 petang. Ada la juga masa untuk saya menyiapkan assignment saya. Itu pun kalau rajin. Huh~

YummY asik senyum je dengan saya. Rindu Kak Yam!

Aida beli meja kanak2. Hi hi hi.

Lepak sekejap lepas kelas. Cuaca yang sangat menenangkan.

Academic Report Writing Class.

Adik lelakiku yang sedang menunaikan solat Maghrib. Sila lihat perut beliau. Ha ha ha.

1 comment:

cayataro?! said...

ni deli kn?

wah..membesar dgn jayanya :P