Pages

Sunday

Motivasi Hari Ini.

Ha ha ha. Baru saja lepas belek gambar2 dari salah seorang rakyat Malaysia ni. Apa2 pun, saya tetap akan terus yakin dengan diri saya sendiri. Apa yang saya mahu pasti saya akan dapat. Apabila melihatkan pada gambar2 berkenaan, saya tak rasa pun diri saya loser or dumber.

Walau tiada siapa pun yang memahami apa yang saya merepekkan ni, saya cuma mahu anda faham bahawa yakinlah dengan diri sendiri. Jangan sesekali memandang rendah pada diri sendiri. Kalau kita sedar kelemahan kita, jangan terlalu cepat kita mengaku kalah dan tunduk pada kelemahan kita. Kita perlu bangkit dan perbetulkan kelemahan kita supaya kelemahan kita yang dulunya buatkan orang lain persendakan kini menjadi kebanggaan kepada diri kita sendiri!

Dan kini saya yakin dengan diri saya. Saya mampu mencapai apa juga yang orang lain pernah capai dan mungkin saya akan capai sebelum orang lain.

Saya perempuan. Saya bijak. Saya cantik. Saya perfect! Saya akan pedulikan apa saja yang orang lain nak cakap kerana diri saya adalah sangat2 berharga. Ayah, mama, kakak akan balas jasa mama dan ayah. Kakak akan buktikan!!

1 comment:

EDDY DY said...

takdir mmg dah tertulis sejak azali tpi kita yang menentukan arah tuju hidup kita...usaha tangga kejayaan..thumb up atas semangat..moga maju jaya.