Pages

Tuesday

Kepada Follower Saya....Sila Baca...

Normal la kan bila sudah terkenal pasti ada orang yang suka dan pasti ada orang yang benci. Tapi, saya cukup terkejut apabila saya menerima komen2 yang agak pedas la daripada seorang pengomen blog saya. Beliau tidak berani mendedahkan identiti kerana beliau risau saya akan datang menjejaki beliau dan menembak kepala beliau.

Ini adalah blog saya. Saya tidak paksa sesiapa pun yang mahu follow blog saya. Dan saya rasa saya punya pasal la kan nak tulis apa sahaja dalam blog saya. Kenapa sakit hati sangat dengan penulisan blog saya yang tak seberapa ini. Adakah beliau terasa dengan penulisan saya? Saya rasa, saya jarang nak tulis artikel2 berilmiah kerana saya rasa apa yang saya tulis adalah based on experience yang saya dapat dalam kehidupan seharian saya.

Berkaitan soal peribadi, salah ke saya nak kisahkan tentang kekasih hati saya? Bukan setiap kali entry saya akan dedahkan soal kekasih hati saya. OK. Mungkin beliau yang mencaci dan menghina saya adalah tergolong daripada beberapa follower saya. Baiklah sekalian blogger2. Sesiapa yang tak mahu tahu langsung kehidupan peribadi saya, sila keluar dari blog saya. Saya tidak menagih simpati kamu semua yang tak ikhlas menjadi follower saya. Saya berblog bukan untuk menambah trafik. Tapi saya berblog adalah untuk mencoretkan kisah peribadi saya yang mungkin akan menjadi kenangan bagi seseorang untuk memperingati saya apabila saya tiada kelak.

Sekian, terima kasih.

P.S. Saya tidak lancar dalam berbahasa Inggeris, tapi saya mahu mencuba. Salah? Betul la kata kawan saya, orang Melayu ni suka memperlekehkan kaum mereka sendiri apabila ada kesilapan dalam berbahasa Inggeris sedangkan mat saleh dengar orang yang berbahasa Inggeris dengan tunggang langgang masih lagi memberi support. Terima kasih kepada anonymous tersebut. Kita semua tidak sempurna.

4 comments:

Pinky Pixie said...

c anon kaco kamu ya? biarkan saja. mereka boleh ckp ape2 jer. kite xleh nk puaskan hati sume org kan. yg penting, pk pasal diri kite dulu.

cheer up!

Buzz said...

ignore those who wanna see us down. and don't ever give up of trying something you wanna achieve for the best. writing blog in english and all the mistakes was a process of learning. good try kak mira :) keep it on ;)
and i miss you btw :)

Myra said...

pink: yup anon. but i know her well...xsangka la plak saya dituduh mcm2....da la kene tuduh..pastu kene kutuk....

Myra said...

buzz: u r right buzz...akak xske la kalo ada orang yg memperlekehkan org lain....macam la diri dia tu bagus sgt sampai nak memperlekehkan org...kalo betul diri dia tu bagus...xde la sampai pakwe si anon tu lari tanpa sebab...n sske ati je nak menuding jari kat akak rampas boyfie dia tuh...hu hu hu...miss u too....