Pages

Saturday

Relian Mascara.



Gila kentang betul la mascara ni. Saya terjumpa di FB. Mascara ini boleh memanjangkan bulu mata anda bukan setakat 300% pemanjangan tapi mungkin lebih dari tu. Kalau la saya yang pakai mascara ni konfem bulu mata saya macam bulu mata unta. Hi hi hi. Panjang sangat kot bulu mata saya neyh.

Tapi, seperti yang dilihat dalam gambar di atas, Relian mascara ni made in China. Tiba2 rasa takut pula nak pakai. Almaklumlah barang2 yang made in China kebanyakannya kurang berkualiti. Takut ada effect. Baru2 ni kan ada kes baby tumbuh breast sebab susu formula yang dikeluarkan dari China.

Apa yang saya survey kat internet, Relian mascara ni perlu dipakai berselang seli dengan fiber yang disediakan dengan mascara sampai la dapat bulu mata yang panjang dan lebat dan cantik macam baby doll. Hi hi hi.

No comments: