Pages

Monday

Saya Nampak Bulan & Planet Marikh di Kuantan.

Cuti yang membosankan. Saya lebih sanggup ada kelas dari melayan bosan macam ni. Nasib baik ada Aida. Hilang la bosan ni sikit. Tapi, tetap bosan lagi.

Baru2 ini, saya seperti perasan tentang sikap saya. Sebelum berbuka puasa, saya mesti buka blog masakan. Ha ha ha. Nampak la sangat da makruh sedikit dari situ. Aktiviti tak berfaedah langsung!

Dan sejak cuti start, saya akan keluar dari hostel. OK. Bosan sangat da tu.

Semalam dekat Kuantan ada 2 bulan! Satu bulan biasa. Satu lagi mungkin planet Marikh. Tak tahu la betul ke tak apa yang saya dan kawan2 saya nampak. Huh!

Kecut perut gak nampak keadaan macam tu. Tapi, takda pula berita mengenai kejadian itu. Mungkin saya yang salah nampak.

1 comment:

Anonymous said...

peristiwa tu betul, tapi tak keluar berita pulak.... hahaha..... kawan kawan pun ade cerita....